Door een staking in drukkerijen van de Persgroep krijgen niet alle AD-abonnees vandaag de krant in de bus. Om dat leed iets te verzachten is de krant gratis te lezen op internet.
http://krant.ad.nl/
AD gratis te lezen vandaag.
Re: AD gratis te lezen vandaag.
En als je nu geen internet hebt of nagenoeg blind bent? Moet die kennis van mij dan met een loupe voor het scherm gaan zitten??
Ik dacht dat alleen de regio niet werd verspreid maar hier hebben wij helemaal niets.
Hoe krijg ik de puzzels uitgedraaid op papier? Ze mogen bij mij echt niet met een viltstift op het scherm schrijven.
Waarom treffen ze altijd onschuldige mensen met stakingen e.d.??
Allemaal ons abonnement opzeggen dan hebben ze straks helemaal geen werk meer!!!!
Dat is volgens mij de allebeste manier.
Ik dacht dat alleen de regio niet werd verspreid maar hier hebben wij helemaal niets.
Hoe krijg ik de puzzels uitgedraaid op papier? Ze mogen bij mij echt niet met een viltstift op het scherm schrijven.
Waarom treffen ze altijd onschuldige mensen met stakingen e.d.??
Allemaal ons abonnement opzeggen dan hebben ze straks helemaal geen werk meer!!!!
Dat is volgens mij de allebeste manier.
Re: AD gratis te lezen vandaag.
Ik had net een proefabonnement voor 10 weken die op 26 augustus afloopt en ik dacht dat ik hem dan geen dag langer krijg staat volgens mij in hun voorwaarden i.v.m. overmacht. Als hij een keer niet bezorgd is wordt hij niet eens meer nabezorgd maar krijg je hem wel een dag langer maar vaste abonnees hebben daar natuurlijk niets aan. Nee voor mij geen abonnement meer.