Groupon kortingscode voor Broer & Zus dag

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 9 times
Been thanked: 18 times

Groupon kortingscode voor Broer & Zus dag

Bericht door Lois »

Vanwege Broer & Zus-dag heeft Groupon een speciale pagina aangemaakt vol verschillende, superleuke deals en activiteiten die enorm fun zijn om samen met je broer of zus te doen. Mocht je geen broer of zus hebben, dan kan dat natuurlijk ook met een vriendin, vriend, neef of nicht of iemand anders die voor jou als een familielid aanvoelt!

Op deze Broer & Zus pagina vind je talloze leuke activiteiten, zoals heerlijk uit eten gaan, verwend worden in de spa, creatieve workshops, of juist spannende activiteiten zoals samen karten op de kartbaan of lekker buiten bezig zijn.

Gebruik de code ZUSSEN bij de checkout om €5,- korting te krijgen op elke deal (vanaf €15,-) die je bij Groupon afrekent!
Let op: de code is geldig van 28 t/m 30 september 2015 en is 1 keer te gebruiken.

http://www.groupon.nl/occasion/broer-en ... erzusdagNL
Groetjes, Lois
Stokroosje

Re: Groupon kortingscode voor Broer & Zus dag

Bericht door Stokroosje »

De korting slaat nergens op. Hetgeen ik wilde bestellen is normaal 34.00 euro. Met de link waarbij je korting krijgt is dat 39.00 euro. Betreft 3- of 4-gangenmenu Restaurant Bataviahaven.
Lois
Has thanked: 9 times
Been thanked: 18 times

Bericht door Lois »

Echt? Belachelijk ik had niet gedacht dat Groupon zulke praktijken zou uithalen.
Groetjes, Lois
Brigit

Bericht door Brigit »

Hier vind ik het wel een goede actie

Pizza of pasta naar keuze voor 4 personen met groupon voor € 20,99 min die 5,00 korting
Dus gaan we lekker eten met de kinderen voor maar 15,99 voor 4 personen bij Restaurant Toscana ;)
sonnie

Bericht door sonnie »

bedankt voor de tip!
ik heb nu voor €14,99 pasta of pizza naar keuze voor 4 personen!
Plaats reactie