Vriendenactie van M-Select (OT)

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Vriendenactie van M-Select (OT)

Bericht door Lois »

Zoals de meeste wel van jullie eten plaats ik regelmatig onderzoekjes en doe zelf ook regelmatig mee.
Afgelopen Dinsdag mocht ik verpakkingen van kaasfondue beoordelen en na afloop kreeg ik een envelopje met mijn beloning en een kaartje met een vriendenactie van M-Select.

Ons kantoor is in het centrum van Amsterdam. Wij organiseren vooral onderzoeken in Amsterdam, Amersfoort, Zwolle, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch. De onderzoeken vinden plaats op locaties met goed ingerichte onderzoeksruimtes waar de rust en privacy gewaarborgd worden. Onze onderzoeken zijn vrijwel altijd doordeweeks, en kunnen zowel in de middag als in de avonduren plaatsvinden. Ook organiseren wij regelmatig online onderzoeken (e-Safari’s) waar je vanuit heel Nederland aan mee kunt doen, omdat je deze onderzoeken vanuit huis doet.

Vriendenactie van M-Select
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe respondenten in onze community. Daarom verloten wij iedere maand een bol.com-bon onder nieuw aangedragen leden. Als je bent aangedragen of iemand aandraagt speel je automatisch mee. En als jij wint, wint jouw vriend(in) of kennis natuurlijk ook!

Hoe werkt het?
Iedereen die meedoet aan een onderzoek op locatie van M-Select krijgt bij de vergoeding een kaartje om aan vriend(in), kennis of familielid te geven. Op het kaartje staat een lotnummer, en als jij je met dit nummer inschrijft, doe je automatisch mee met de maandelijkse loterij. Als de prijs op jouw nummer valt, krijgen jij én degene die jou het kaartje heeft gegeven een bol.com-bon van € 20,-.

Ik heb me nog niet ingeschreven
Als je je inschrijving bij M-Select hebt afgerond, kun je je lotnummer invullen. Jij én degene van wie je het lot hebt gekregen doen automatisch mee met de maandelijkse loterij. Wil je meer informatie over M-Select? Kijk dan hier.

https://www.mselect.nl/m/mselect/#intro

Wie wil zich laten inschrijven en een lotnummer ontvangen?
Degene die mij als eerste een PB stuurt krijgt de code.
Groetjes, Lois
Plaats reactie