Koop 1 Fanta en Krijg er 1 Gratis
Koop 1 Fanta en Krijg er 1 Gratis
Let op:
De gta start 2 oktober 2016.
Probeer Fanta nu gratis.
Koop bij een willekeurige supermarkt 2 x 1,5L flessen Fanta, bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (excl. statiegeld) via deze website retour. Deze actie geldt op de volgende producten: Fanta Orange, Fanta Orange Zero, Fanta Cassis, Fanta Cassis Zero, Fanta Pomelo Zero, Fanta Lemon, Fanta Lemon Zero, Fanta Exotic en Fanta Apple Cherry
De actieperiode loopt van 2 oktober 2016 t/m 31 december 2016. Er kan maximaal 1 maal per adres/ huishouden deelnemen aan de actie en voor maximaal 1 actieproduct het aankoopbedrag terugvragen. Bij aankoop van meerdere actieproducten op één kassabon wordt slechts voor 1 (één) actieproduct, namelijk het goedkoopste, het geld retour gestort.
https://geldterug.cocacola.nl/fanta2016
De gta start 2 oktober 2016.
Probeer Fanta nu gratis.
Koop bij een willekeurige supermarkt 2 x 1,5L flessen Fanta, bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (excl. statiegeld) via deze website retour. Deze actie geldt op de volgende producten: Fanta Orange, Fanta Orange Zero, Fanta Cassis, Fanta Cassis Zero, Fanta Pomelo Zero, Fanta Lemon, Fanta Lemon Zero, Fanta Exotic en Fanta Apple Cherry
De actieperiode loopt van 2 oktober 2016 t/m 31 december 2016. Er kan maximaal 1 maal per adres/ huishouden deelnemen aan de actie en voor maximaal 1 actieproduct het aankoopbedrag terugvragen. Bij aankoop van meerdere actieproducten op één kassabon wordt slechts voor 1 (één) actieproduct, namelijk het goedkoopste, het geld retour gestort.
https://geldterug.cocacola.nl/fanta2016
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Re: Koop 1 Fanta en Krijg er 1 Gratis
De link werkt niet bij mij,
Doet die het bij jullie wel.
Ik krijg elke keer te zien;
Sorry er is iets misgegaan.
Ik ben benieuwd of jullie dat ook hebben
Vanmiddag heb ik alles probleemloos in kunnen vullen.
Je krijgt een bevestiging in je mail.
Je krijgt een bevestiging in je mail.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Hier werkt hij wel (Firefox)Noekjhu schreef:De link werkt niet bij mij,
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
ik kwam ook niet verder dan de bon uploaden.kreeg daarna een foutmelding.ik heb gebeld en het schijnt dat de upload capaciteit te klein is.
leek mij een vreemd verhaal.ik wilde het uittesten en heb van de kassabon een kopie gemaakt en die met de helft verkleind.die kon ik zonder problemen uploaden. dus noekjhu, misschien moet jij ook je bon verkleinen of nog ff langer wachten met invoeren.ze zijn er mee bezig
leek mij een vreemd verhaal.ik wilde het uittesten en heb van de kassabon een kopie gemaakt en die met de helft verkleind.die kon ik zonder problemen uploaden. dus noekjhu, misschien moet jij ook je bon verkleinen of nog ff langer wachten met invoeren.ze zijn er mee bezig
Als ze n de winkel 2 voor de prijs van 1 hebben zou je dan toch die ene terug krijgen?
Dan heb je er natuurlijk 2 voor niets. Iemand ervaring??
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Of je krijgt niets dankzij:hoefsmid schreef:Als ze n de winkel 2 voor de prijs van 1 hebben zou je dan toch die ene terug krijgen?
Bij aankoop van meerdere actieproducten op één kassabon wordt slechts voor 1 (één) actieproduct, namelijk het goedkoopste, het geld retour gestort