5 euro extra op cadeaubon van hema
5 euro extra op cadeaubon van hema
De hema is jarig en daarom krijg je bij aankoop van een cadeaubon van 20 euro, 5 euro extra, dus 25 euro shoptegoed.
Zie folder in het folderpakket. Alleen te koop in de winkel.
Zie folder in het folderpakket. Alleen te koop in de winkel.
Laatst gewijzigd door Florence op ma 17 okt 2016, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 5 euro extra op cadeaubon van hema
Alleen geldig in de winkel en op kaarten met de tekst KADOOTJE
kaart heeft verder dezelfde voorwaarden als een andere kado kaart
kaart heeft verder dezelfde voorwaarden als een andere kado kaart
Dan heb je voor € 20,- een kaart twv € 25,-
Dat is dan 20% Korting op alles wat je met de kaart koopt, dat is snel verdiend
Onbeperkt geldig
(er is nog een risico dat: Hema failliet gaat zie ook wat met de V&D cadeaukaart is gebeurd)
Dat is dan 20% Korting op alles wat je met de kaart koopt, dat is snel verdiend

Onbeperkt geldig
(er is nog een risico dat: Hema failliet gaat zie ook wat met de V&D cadeaukaart is gebeurd)
voordeel is niet alleen dat je 5 € cadeau krijgt , maar ook nog gebruik kan maken van de andere kortingsacties ..
Vaak zijn de kortingsbonnen die HEMA verstrekt niet geldig icm 2+1 aanbiedingen e.d.
Vaak zijn de kortingsbonnen die HEMA verstrekt niet geldig icm 2+1 aanbiedingen e.d.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Nou inderdaad MarianneC;
ik had de cadeaubon gekocht (dus 5 euro winst), afgelopen vrijdag kreeg ik in mijn mail een berichtje dat ik die dag 15 % korting kreeg en toen ik online ging kijken waren de koffiebonen die ik altijd koop ook nog eens in de aanbieding; heb dus nu op die bonen drie maal een voordeel gekregen; super!
ik had de cadeaubon gekocht (dus 5 euro winst), afgelopen vrijdag kreeg ik in mijn mail een berichtje dat ik die dag 15 % korting kreeg en toen ik online ging kijken waren de koffiebonen die ik altijd koop ook nog eens in de aanbieding; heb dus nu op die bonen drie maal een voordeel gekregen; super!
Ik had een bon van 25% korting (lokale actie van ah, korting voor Hema stond op de achterzijde van de bon)
De korting gold niet op de aanbieding van de koffiebonen van 2 voor 12 euro maar toch een leuke prijs zo in combinatie met de cadeaubon.
De korting gold niet op de aanbieding van de koffiebonen van 2 voor 12 euro maar toch een leuke prijs zo in combinatie met de cadeaubon.
ontbijtje gaat zo in prijs van 2 euro naar 1,60 eigenlijk.....met die 5 euro extra, 20% korting dus..... 

Bij ons in de hema hangt het nog steeds vol...maximaal 3 per klant staat erbij...tot wanneer weet ik niet, maar weken wachten met halen zal niet slim zijn....Marieke schreef:Tot wanneer kun je deze kaarten kopen?