gratis 4 weken PURINA® PRO PLAN® OPTINUTRITION (hondenvoer)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Has thanked: 21 times
Been thanked: 1 time

gratis 4 weken PURINA® PRO PLAN® OPTINUTRITION (hondenvoer)

Bericht door monique33 »

https://www.purina.nl/hond/proplan/trial

We bieden u de mogelijkheid om gratis 4 weken PURINA® PRO PLAN® OPTINUTRITION te proberen.

Ieder product uit ons assortiment is afgestemd op de specifieke behoeftes van honden. Dus ook voor uw hond kunt u de juiste voeding kiezen, om zijn leven nog geweldiger te maken.
* Eén probeerverpakking per huishouden

Het enige wat u hoeft te doen is hieronder uw gegevens in te vullen. Wij geven op basis van deze gegevens een aanbeveling voor het beste product en sturen een verpakking* PURINA® PRO PLAN® OPTINUTRITION naar u toe.

We sturen u ook een PRO PLAN® Productfolder, een gratis maatbeker en handige tips hoe u de wereld van uw hond nog geweldiger kunt maken.
bigmamma30

Re: gratis 4 weken PURINA® PRO PLAN® OPTINUTRITION (hondenvoer)

Bericht door bigmamma30 »

dank je wel aangevraagd ben wel benieuwd hoe groot die zak is
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

https://www.purina.nl/hond/proplan/trial/voorwaarden

Actieopzet

9. De actieperiode loopt van 24 november 2016 tot en met 31 december 2016 of tot het maximum gestelde aantal deelnemers is bereikt.

10. Om deel te nemen aan deze Actie, moet men zich registreren op de Actiewebsite en daar voornaam, achternaam, adres en e-mailadres invullen. Daarnaast vullen zij correcte gegevens over hun hond in om tot een juist voedingsadvies te komen. De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de correcte invoering van de gevraagde gegevens. Onvolledige of onjuiste aanmeldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.

11. Deelnemers krijgen na inschrijving een email om hun gegevens te verifiëren. Deze link verloopt binnen 48 uur. Indien de link verlopen is, moet men zich opnieuw registreren. Zonder bevestiging van deelname kan men geen rechten ontlenen om deel te nemen aan deze actie.

12. De gratis 4 weken voeding wordt uiterlijk 3 weken na bevestigde registratie per post verzonden naar het door de Deelnemers opgegeven adres. De hoeveelheid voeding is gebaseerd op de grootte van de hond (small, medium, large) en de gemiddelde aanbevolen hoeveelheden per dag. De verzendingstermijn is een streeftermijn en geen fatale termijn.
peggy-sue

Bericht door peggy-sue »

Ik kreeg de melding dat ik een succesvolle aanmelding had gedaan:

"Dankuwel voor uw registratie Luk voor de gratis PURINA® PRO PLAN® 4 weken probeeractie.
We voelen ons vereerd dat u voor PRO PLAN® heeft gekozen en hopen dat u en uw hond 4 geweldige weken zullen hebben. Klaar om aan deze actie mee te doen? Ga naar de ontvangen email en klik op de link om uw gegevens te bevestigen."

Jammer alleen dat vervolgens in de mail dit stond:
"The Purina PloPlan Dog - Free 4 Week Trial is closed."
testpiet

Bericht door testpiet »

Het kan zijn dat de 2000 beschikbare zakken inmiddels op zijn. Heb zelf een bericht gekregen dat deze met 2 weken bezorgd word. Hoe groot de zak is? ben heel benieuwd voor een grote hond voor 4 weken.
peggy-sue

Bericht door peggy-sue »

Omdat de actie nog steeds op de website staat heb ik nog maar een 2e poging gewaagd met een ander email adres. Blij verrast ben ik dat ik nu wel gewoon een bevestiging kreeg. Ben benieuwd!
testpiet

Bericht door testpiet »

Word waarschijnlijk bezorgt door DHL, als je nog bij de laatste lichting zit, zou je het deze week kunnen verwachten. Je krijgt geen track en trace code en na afloop van de testperiode word gevraagd om een review. Het is echt voor 4 weken, dus zou om een grote zak kunnen gaan.
suriboy

Bericht door suriboy »

testpiet schreef:Word waarschijnlijk bezorgt door DHL, als je nog bij de laatste lichting zit, zou je het deze week kunnen verwachten. Je krijgt geen track en trace code en na afloop van de testperiode word gevraagd om een review. Het is echt voor 4 weken, dus zou om een grote zak kunnen gaan.
Denk idd hetzelfde. Wellicht meerdere kleine zakken voor de 28 dagen. Time will tell.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

Ik kreeg vandaag dit bericht van Purina. Het lijkt erop dat ik desondanks eraan mee mag doen ...
Bijlagen
Screenshot_20170301-134400.png
Screenshot_20170301-134400.png (228.69 KiB) 7136 keer bekeken
suriboy

Bericht door suriboy »

AmeGrunn schreef:Ik kreeg vandaag dit bericht van Purina. Het lijkt erop dat ik desondanks eraan mee mag doen ...
Wat slordig zeg:
"nog geinteresseerT bent"

Is dit geen phishing email?
Plaats reactie