Campina karnemelk 1 liter gratis
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Campina karnemelk 1 liter gratis
Hoi,
Bij optimel is er weer een leuke actie
Probeer gratis Campina Karnemelk 1L!
Geldig tot en met 21-08-2017
Karnemelk is door de frisse smaak een goede dorstlesser. En dankzij het lage vetgehalte en vele vitaminen en mineralen ook nog eens heel gezond. Heerlijk dus als verfrissend tussendoortje in de zomer. Fris & gezond, typisch karnemelk. Probeer nu gratis. http://www.optimel.nl/geldterugacties
Groetjes noekjhu
Bij optimel is er weer een leuke actie
Probeer gratis Campina Karnemelk 1L!
Geldig tot en met 21-08-2017
Karnemelk is door de frisse smaak een goede dorstlesser. En dankzij het lage vetgehalte en vele vitaminen en mineralen ook nog eens heel gezond. Heerlijk dus als verfrissend tussendoortje in de zomer. Fris & gezond, typisch karnemelk. Probeer nu gratis. http://www.optimel.nl/geldterugacties
Groetjes noekjhu
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Re: Campina karnemelk 1 liter gratis
Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ja ik had het ook met de kwarkFamke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Ik had geen probleem met zowel de code van de karnemelk als die van de kwark. Ging alles prima.
Wat ook een mogelijkheid is: iemand heeft code gekopieerd in de winkel en al heeft gebruikt.Famke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Dat denk ik niet, want anders zou je geen 5 Euro tegoed bij Eurosparen krijgen.koekje schreef:Wat ook een mogelijkheid is: iemand heeft code gekopieerd in de winkel en al heeft gebruikt.Famke schreef:Meer mensen probleem met dat hij de code niet pakt? Hij gaf bij mij melding foute code, maar wel 5 euro erbij. Pak ziet er toch uit zoals op het plaatje en is echt 1l. Alleen staat er binnenkort nieuwe verpakking op. Dan maar Campina weer contacten. Gelukkig zijn zij tot nu toe altijd erg behulpzaam geweest.
Op de oude pakken van de karnemelk krijg je normaal 2,50 toegevoegd en nu 5 euro dus dat is al veranderd!
Ga pakt overigens bij mij ook niet dus maandag maar eens contact zoeken met ze.
Ga pakt overigens bij mij ook niet dus maandag maar eens contact zoeken met ze.
Ook ik kreeg melding dat code niet klopte, maar euro's wel waren bijgeschreven. Karnemelk opnieuw uit de koelkast en bleek dat ik, in de haast, geen Naturel had gekocht maar met bosvruchten. Jammer, maar die komt ook wel weer op. Maandag dus nogmaals shoppen en beter opletten. Fijn weekend allemaal!
Hetzelfde rijorijo schreef:Ook ik kreeg melding dat code niet klopte, maar euro's wel waren bijgeschreven. Karnemelk opnieuw uit de koelkast en bleek dat ik, in de haast, geen Naturel had gekocht maar met bosvruchten. Jammer, maar die komt ook wel weer op. Maandag dus nogmaals shoppen en beter opletten. Fijn weekend allemaal!