Maaslander 4x nieuw € 1,= p.st. via Reclamefolder
Maaslander 4x nieuw € 1,= p.st. via Reclamefolder
Vandaag in de App, 4x nieuwe Maaslander gesneden voor € 1,00 per stuk
- Bijlagen
-
- Maaslander 4x nieuw.jpg (65.9 KiB) 6780 keer bekeken
Re: Maaslander 4x nieuw € 1,= p.st. via Reclamefolder
Gisteravond alle pakken bij de Jumbo gekocht. Daar hebben ze deze week een 'tweede halve prijs' actie.
Zonet alles goedgekeurd gehad.

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Is dat niet op de bon te zien? Want normaal mag het inderdaad niet i.c.m. Andere actiesAmeGrunn schreef:Gisteravond alle pakken bij de Jumbo gekocht. Daar hebben ze deze week een 'tweede halve prijs' actie.
Staat duidelijk op de bon. Besefte pas achteraf (toen ik alles al had ingestuurd) dat het eigenlijk niet mag ivm. voorwaarden. Waarom het toch goedgekeurd is, geen idee.irisvm schreef:Is dat niet op de bon te zien? Want normaal mag het inderdaad niet i.c.m. Andere actiesAmeGrunn schreef:Gisteravond alle pakken bij de Jumbo gekocht. Daar hebben ze deze week een 'tweede halve prijs' actie.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Vrijdag gehaald en goed gekeurd, meteen de uitbetaling aangevraagd, maar nog niks op mn rekening. Zou 10 of 11 e erop staan volgens de app. Meer mensen die nog wachten op hun betaling?
Ook hier nog niet uitbetaald.Marry schreef:Vrijdag gehaald en goed gekeurd, meteen de uitbetaling aangevraagd, maar nog niks op mn rekening. Zou 10 of 11 e erop staan volgens de app. Meer mensen die nog wachten op hun betaling?
-
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 39 times
Uitbetaling duurt meestal wel een week bij hun.Anircha schreef:Ook hier nog niet uitbetaald.Marry schreef:Vrijdag gehaald en goed gekeurd, meteen de uitbetaling aangevraagd, maar nog niks op mn rekening. Zou 10 of 11 e erop staan volgens de app. Meer mensen die nog wachten op hun betaling?
Ik heb vanochtend even gebeld met Reclamefolder, bij mij is het 7/7/17 verwerkt, en ik heb het ook nog niet binnen.
Volgens de mevrouw die ik sprak ging vandaag/morgen weer een batch met betalingen eruit.
Dus dan zal het wellicht morgen/overmorgen op de rekening staan.
Volgens de mevrouw die ik sprak ging vandaag/morgen weer een batch met betalingen eruit.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Dank je wel voor je berichtje!AmeGrunn schreef:Ik heb vanochtend even gebeld met Reclamefolder, bij mij is het 7/7/17 verwerkt, en ik heb het ook nog niet binnen.