Ovenvis testen
-
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 24 times
Ovenvis testen
https://www.facebook.com/Queensvis/?sk= ... I7fQ%3D%3D
Voor 1 euro
Vorige maand hebben we ons nieuwe product: Queens Ovenvis met saus geïntroduceerd. En we hebben goed nieuws, deze smaakvolle visfilet mag getest worden door 5.000 testers voor slechts € 1,-! Ben jij benieuwd naar dit product? Doe dan mee met ons testpanel!
Link aangepast door moderator
Voor 1 euro
Vorige maand hebben we ons nieuwe product: Queens Ovenvis met saus geïntroduceerd. En we hebben goed nieuws, deze smaakvolle visfilet mag getest worden door 5.000 testers voor slechts € 1,-! Ben jij benieuwd naar dit product? Doe dan mee met ons testpanel!
Link aangepast door moderator
Laatst gewijzigd door greetje11 op vr 24 nov 2017, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ovenvis testen
Even de link veranderen denk ik, want ik krijg via de link dit o.a. te zien:greetje11 schreef: Voor 1 euro
Het Facebook account "xxx" is al ingeschreven voor de testoproep.
Naam verwijderd door moderator
https://www.facebook.com/Queensvis/?sk= ... I7fQ%3D%3D
via deze link staat er geen naam meer onder....
via deze link staat er geen naam meer onder....

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Jumbo heeft deze week 2 voor 4. Zal vermoedelijk betekenen dat je slechts een euro terugkrijgt? Of misschien toch 2 voor 75 cent per stuk?greetje11 schreef:Net mail ontvangen mag zelf testen!!

-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Je hoeft meestal geen bon te uploaden maar een paar vragen van de verpakking te beantwoordenliamito schreef:Jumbo heeft deze week 2 voor 4. Zal vermoedelijk betekenen dat je slechts een euro terugkrijgt? Of misschien toch 2 voor 75 cent per stuk?greetje11 schreef:Net mail ontvangen mag zelf testen!!
Ik mocht ook testen!
Stond toevallig in de AH die het product verkocht, dus heb ik het gelijk meegenomen.
Stond toevallig in de AH die het product verkocht, dus heb ik het gelijk meegenomen.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Is dat zo ja? Vorige actie is alweer een jaar geleden.Marry schreef:Je hoeft meestal geen bon te uploaden maar een paar vragen van de verpakking te beantwoordenliamito schreef:Jumbo heeft deze week 2 voor 4. Zal vermoedelijk betekenen dat je slechts een euro terugkrijgt? Of misschien toch 2 voor 75 cent per stuk?greetje11 schreef:Net mail ontvangen mag zelf testen!!