Gratis T-Shirt naar keuze bij DeGorilla. Je kunt kiezen uit: music, evolution, girl power, polo, Merry Christmas, fashionista, stropdas, don't fuck with me, hello friday of kies zelf een tekst.
https://degorilla.com/products/fr?variant=282784595981
Disclaimer Xgratis.nl
Op Xgratis.nl hebben we overwogen deze actie ook op te nemen, maar door de niet professioneel en bedenkelijk uitziende site niet geplaatst. De kans is groot dat het een scam site is en dat je het T-shirt niet ontvangt. Ook andere internationale sites hebben hun bedenkingen bij deze actie door meerdere redenen en deze niet opgenomen, maar in Nederland zijn er een aantal die deze wel geplaatst hebben. Het formulier invullen mag altijd, maar ons advies is om dit voor de zekerheid niet te doen.
Gratis T-shirt DeGorilla (+ waarschuwing Xgratis.nl)
Re: Gratis T-shirt DeGorilla (+ waarschuwing Xgratis.nl)
Kreeg vandaag mailtje dat er veel gratis tshirts waren aangevraagt en dat t wat langer duurde ivm feestdagen maar komt echt!
Op pepper.com las ik onderstaande:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/vers ... ent-238415
MRMadbull
Op hun site staat dat de gratis verzending alleen voor vs en Canada is, dus mochten ze al verzenden krijg je hem toch al niet.....
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/vers ... ent-238415
MRMadbull
Op hun site staat dat de gratis verzending alleen voor vs en Canada is, dus mochten ze al verzenden krijg je hem toch al niet.....
Katootje schreef:Kreeg vandaag mailtje dat er veel gratis tshirts waren aangevraagt en dat t wat langer duurde ivm feestdagen maar komt echt!
ook ik kreeg een mailtje dat het wat langer duurde.
Ik had meteen mijn twijfels.
Het kwam van ene Simon??
Ik wacht wel af..
Het kwam van ene Simon??
Ik wacht wel af..
Hij blijft aan de gang
kreeg alweer mail van die man.
Ik vertrouw het niet dus ga ook niet meer naar die website.

Ik vertrouw het niet dus ga ook niet meer naar die website.
Bij mij is het telkens JAMES.....dus ze hebben meer namen daar, om je met spam lastig te vallen elke dag....Lia schreef:ook ik kreeg een mailtje dat het wat langer duurde.
Het kwam van ene Simon??
Ik wacht wel af..
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 4 times
Ik was al afgehaakt toen ik zag dat het een buitenlandse website betreft dat ga je toch nooit gratis ontvangen...?
En nu ben ik helemaal blij dat ik mijn gegevens niet vrolijk ingevuld heb als het werkelijk een scam site betreft.
En nu ben ik helemaal blij dat ik mijn gegevens niet vrolijk ingevuld heb als het werkelijk een scam site betreft.
Ik ben blij dat ik een onbekend tel nummer heb ingevuld.
Anders gaat hij nog bellen
Anders gaat hij nog bellen