(Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt
(Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt
Nestlé’s Garden Gourmet Incredible Burger is 100% plantaardig, maar smaakt en grilt zoals je van een vleesburger gewend bent. Deze vegan burger heeft alles wat een echte burger moet hebben: hij is sappig, heeft een hartige smaak, een vleesachtige textuur en bakt mooi goudbruin in de pan.
Of probeer Garden Gourmet Incredible Gehakt. 100% Plantaardig. Gemakkelijk in de bereiding, zoals je gewend bent van gehakt. Je draait er zo gehaktballen van! Het is sappig en geschikt voor al je gerechten waar je gehakt in verwerkt, zoals lasagna of pasta bolognese.
Met deze burger en gehakt houd je zelfs de grootste vleeseter voor de gek. Probeer het zelf!
•Koop één* verpakking van de Garden Gourmet Incredible Burger of Garden Gourmet Incredible gehakt;
•Bewaar uw kassabon goed;
•Vul uw gegevens in en ontvang uw aankoopbedrag** retour.
(*zolang de voorraad strekt).
(**op basis van landelijke verkoopadviesprijs van € 3,49 bij gehakt en € 3,69 bij burger).
De Actie loopt van 18 november 2019 en zolang de voorraad strekt.
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Of probeer Garden Gourmet Incredible Gehakt. 100% Plantaardig. Gemakkelijk in de bereiding, zoals je gewend bent van gehakt. Je draait er zo gehaktballen van! Het is sappig en geschikt voor al je gerechten waar je gehakt in verwerkt, zoals lasagna of pasta bolognese.
Met deze burger en gehakt houd je zelfs de grootste vleeseter voor de gek. Probeer het zelf!
•Koop één* verpakking van de Garden Gourmet Incredible Burger of Garden Gourmet Incredible gehakt;
•Bewaar uw kassabon goed;
•Vul uw gegevens in en ontvang uw aankoopbedrag** retour.
(*zolang de voorraad strekt).
(**op basis van landelijke verkoopadviesprijs van € 3,49 bij gehakt en € 3,69 bij burger).
De Actie loopt van 18 november 2019 en zolang de voorraad strekt.
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt
Iemand geprobeerd? Smaak gaat op zich wel, maar die lucht....
of stel ik mij aan?

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt
nee hoor, ik vond de lucht ook verschrikkelijk
ik had de burger geprobeerd
en ik vond het ook erg tegenvallen.
inderdaad in de keuken lang de raam open gehad om de lucht te verdrijven.
ik ben geen vegetarier, maar wilde dit graag wel eens gratis proberen.
Ik had de hele avond het idee dat ik nog van die hamburger aan het eten was.
de hele tijd zat de hamburger-smaak in mijn mond/ of in mijn gedachten... niet leuk.
en ik vond het ook erg tegenvallen.
inderdaad in de keuken lang de raam open gehad om de lucht te verdrijven.
ik ben geen vegetarier, maar wilde dit graag wel eens gratis proberen.
Ik had de hele avond het idee dat ik nog van die hamburger aan het eten was.
de hele tijd zat de hamburger-smaak in mijn mond/ of in mijn gedachten... niet leuk.
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 4 times
Wel gekocht nog niet geprobeerd maar ik vond die pulled oats die je met scoupy gratis kon proberen ook echt niet lekker ik heb de helft daarvan weggegooid brrr. Ik ben normaal ook geen vegetariër en wilde dit ook graag eens proberen. Nu ben ik ook bang voor die burger.... 

Ik ben dan wel vegetariër (15 jaar al), maar dit vond ik ronduit vies. De vieste burger zelfs die ik ooit geproefd heb.
Ik vond die Pulled Oats ook niets, geen lekkere smaak zat eraan.
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 1 time
Nou echt he, hier de burger vandaag gegeten, maar beide kinderen kwamen beneden aan tafel met de vraag : wat stinkt het hier? 

De smaak vond ik prima, maar had hem op een boterham met sla en mayo.
De smaak vond ik prima, maar had hem op een boterham met sla en mayo.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Met deze burger en gehakt houd je zelfs de grootste vleeseter voor de gek.
Dus niet.
Yep geur / lucht. Niet acceptabel, Geur is onderdeel van het lekker kunnen eten. Het oogt wel goed.
Textuur, zeker, daar komen ze in de buurt.
Met toppings zoals de champingons, tomaat, ui en augurk was het nog enigzins behapbaar, de BBQ saus deed bij ons de truc.
Dus in fase gegeten.
Dus niet.
Yep geur / lucht. Niet acceptabel, Geur is onderdeel van het lekker kunnen eten. Het oogt wel goed.
Textuur, zeker, daar komen ze in de buurt.
Met toppings zoals de champingons, tomaat, ui en augurk was het nog enigzins behapbaar, de BBQ saus deed bij ons de truc.
Dus in fase gegeten.
Je hoef niet bang te zijn voor de burger, toch? Hij bijt jou niet, jij bijt (in) hem.Miranda schreef: ↑do 21 nov 2019, 13:07 Wel gekocht nog niet geprobeerd maar ik vond die pulled oats die je met scoupy gratis kon proberen ook echt niet lekker ik heb de helft daarvan weggegooid brrr. Ik ben normaal ook geen vegetariër en wilde dit ook graag eens proberen. Nu ben ik ook bang voor die burger....![]()