gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
oké, bedankt allemaal, dan weet iedereen nu waar ze moeten zoeken/vragen...bij de kassa.... 

Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine
Je moet de de miniverpakkingen/reisverpakkingen hebben. Bij alle kruidvats in mijn buurt hebben ze hier een speciaal ingericht stukje schap voor, met alleen maar mini's en ook deze h&s van 90 ml.
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb nu al 2x dat boekje aangevraagd maar tot op heden nog altijd niets ontvangen. Ik heb ook al heel goed gekeken tussen de reclamefolders van die week maar daar zat geen kortingsbon bij voor de gratis shampoo. Iemand die weet of ik misschien iets verkeerds doe met het aanvragen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Bij mij hadden ze de flesjes achter staan, ze had al geen idee wat ze er mee moest. Die flesjes van 90ml hebben ze normaal nooit