gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario

Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine

Bericht door Mario »

oké, bedankt allemaal, dan weet iedereen nu waar ze moeten zoeken/vragen...bij de kassa.... :)
Lotje

Re: gratis head & shoulders classic (90 ml) tegen inlevering van bon uit kruidvat magazine

Bericht door Lotje »

Je moet de de miniverpakkingen/reisverpakkingen hebben. Bij alle kruidvats in mijn buurt hebben ze hier een speciaal ingericht stukje schap voor, met alleen maar mini's en ook deze h&s van 90 ml.
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Bericht door BabsMeijers »

Ik heb nu al 2x dat boekje aangevraagd maar tot op heden nog altijd niets ontvangen. Ik heb ook al heel goed gekeken tussen de reclamefolders van die week maar daar zat geen kortingsbon bij voor de gratis shampoo. Iemand die weet of ik misschien iets verkeerds doe met het aanvragen?
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Famke »

Hier ook niet. Grote kans dat het gewoon niet wordt verstuurd en je geluk moet hebben.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Bericht door Marry »

Bij mij hadden ze de flesjes achter staan, ze had al geen idee wat ze er mee moest. Die flesjes van 90ml hebben ze normaal nooit
Plaats reactie