Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence

Re: Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)

Bericht door Florence »

mario,

de kat is erg kieskeurig. Op de 50+ beurs een zakje kattenversnapering gekocht, 100% natuurlijk, geen kunstmatige dingen erbij, biologisch etc, maar mevrouw ruikt eraan en loopt er bij weg. ook ander echte kattensnacks moet ze niet, alleen de nieuwe felix snoepjes zijn in trek bij mevrouw
Mario

Re: Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)

Bericht door Mario »

Florence schreef:mario,

de kat is erg kieskeurig. Op de 50+ beurs een zakje kattenversnapering gekocht, 100% natuurlijk, geen kunstmatige dingen erbij, biologisch etc, maar mevrouw ruikt eraan en loopt er bij weg. ook ander echte kattensnacks moet ze niet, alleen de nieuwe felix snoepjes zijn in trek bij mevrouw
Zo zo, ja inderdaad Florence, dan is die wel heel erg kieskeurig...best wel lastig dan...
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

Deze exclusief voor jou staat nu ook in mijn account.
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 25 times

Bericht door Lois »

Ja, bij mij ook.
Nu maar weer opnieuw kopen, heb mijn kassabonnen weg gegeven. :D
Groetjes, Lois
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Famke »

Bij mijn moeder (geen kat) ook, bij mij weer niet.
zonnetje24

Bericht door zonnetje24 »

kan hem helaas niet vinden
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Ze verkopen hem hier gewoon bij de AH.

Ik had hem eerst op account partner, tijdje later nu ineens zelf ook. Hij lijkt dus wat gefaseerd aangeboden te worden.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Famke »

Wow, dat ging snel. De Gourmet Gold Hartig Torentje-actie is afgelopen.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 23-11-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie