Gratis Snickers 2-pack 80 gram

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
koekje
Been thanked: 1 time

Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram

Bericht door koekje »

CouponOma schreef:Tot wanneer is deze actie geldig?
tot gisteren is nu al afgelopen.
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Famke »

koekje schreef:
Ik kan gewoon nog een streepjescode opvragen als ik geboortedatum in tik?
ang

Bericht door ang »

Ik was zojuist op station Den Bosch. Daar zeiden ze dat ze hem niet meer kunnen scannen omdat er teveel misbruik van is gemaakt. De streepjescode is overal verspreid.
Ik heb ook gezegd dat ik de code nu nog gewoon kan opvragen. Maar helaas, niet gratis meegekregen.
irisvm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Bericht door irisvm »

Code schijnt al niet meer te werken
ikka
Has thanked: 6 times

Bericht door ikka »

Ik kom zelf niet bij een verkooppunt maar was toch nieuwsgierig.
Als ik de link inkort komt er het volgende te staan:
HELAAS
JE KUNT ALLEEN AAN DE ACTIE MEEDOEN ALS JE DE SNICKERS HUNGRY GAMES VIA INSTAGRAM HEBT GESPEELD. CHECK DUS SNEL INSTAGRAM VOOR JE GRATIS SNICKERS!
https://www.beawinnergrabasnickers.com/

Meer info:(gebruik zelf geen instagram)
https://fonkonline.nl/artikelen/campagn ... 43783.html
Snickers hackt Instagram functionaliteit met The Hungry Games campagne
24-01-2018 (15:33) - campagnes
Instagram Stories heeft dagelijks zo’n 250 miljoen actieve gebruikers en dit aantal groeit nog iedere dag. Op het platform kun je video’s van 15 seconden plaatsen en vooral jongeren tikken en swipen hun weg door alle content. Het is dan ook geen verrassing dat ook merken hun weg hebben gevonden op het meest snackable format binnen Instagram. De nieuwe campagne van Snickers Nederland pakt het radicaal anders aan en hacked de manier waarop gebruikers met Stories omgaan.

The Hungry Games
The Hungry Games is de eerste campagne die Instagram video's verandert in Instagram games. Elk van de zeven pixel art video’s hebben een grappige en uitgesproken held die nogal overdrijft omdat hij honger heeft. De unieke spellen zijn supermakkelijk te spelen, maar lastig te winnen. Eigenlijk kun je de spellen helemaal niet winnen, behalve op het einde. Want als de jongeren omhoog swipen worden ze beloont met een gratis Snickers.

Van online naar offline
De vermakelijke spelletjes gebruiken de enige functie van het Stories platform (tap en hold om de video te pauzeren). Hoewel de campagne het best tot zijn recht komt op Instagram Stories, zijn de video’s ook geoptimaliseerd voor Snapchat en Facebook. Deze mix van kanalen en content zorgen voor maximale awareness en door online aan offline te koppelen is Snickers de top-of-mind snack als je hongerig bent."
liamito
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Bericht door liamito »

Via instagram kon je gisteren inderdaad ook de actievoorwaarden zien, als ik me niet vergis werd daar melding gemaakt van een datum ergens halverwege maart. Vanmorgen was dat allemaal al onbereikbaar. Klassiek voorbeeld van een kansloze actie.

Streepjescode zou volgens de app ook persoonlijk zijn. :roll: Maar ik kom ook zelden tot nooit bij een AH to go.
koekje
Been thanked: 1 time

Bericht door koekje »

Famke schreef:
koekje schreef:
Ik kan gewoon nog een streepjescode opvragen als ik geboortedatum in tik?

Ja, dat kan nog, maar inwisselen kan niet meer :roll: :roll: en daar gaat het om :lol: :lol:
Plaats reactie