tot gisteren is nu al afgelopen.CouponOma schreef:Tot wanneer is deze actie geldig?
Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
-
- Berichten: 5139
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 44 times
Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Ik kan gewoon nog een streepjescode opvragen als ik geboortedatum in tik?koekje schreef:tot gisteren is nu al afgelopen.CouponOma schreef:Tot wanneer is deze actie geldig?
Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Ik was zojuist op station Den Bosch. Daar zeiden ze dat ze hem niet meer kunnen scannen omdat er teveel misbruik van is gemaakt. De streepjescode is overal verspreid.
Ik heb ook gezegd dat ik de code nu nog gewoon kan opvragen. Maar helaas, niet gratis meegekregen.
Ik heb ook gezegd dat ik de code nu nog gewoon kan opvragen. Maar helaas, niet gratis meegekregen.
Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Ik kom zelf niet bij een verkooppunt maar was toch nieuwsgierig.
Als ik de link inkort komt er het volgende te staan:
HELAAS
JE KUNT ALLEEN AAN DE ACTIE MEEDOEN ALS JE DE SNICKERS HUNGRY GAMES VIA INSTAGRAM HEBT GESPEELD. CHECK DUS SNEL INSTAGRAM VOOR JE GRATIS SNICKERS!
https://www.beawinnergrabasnickers.com/
Meer info:(gebruik zelf geen instagram)
https://fonkonline.nl/artikelen/campagn ... 43783.html
Snickers hackt Instagram functionaliteit met The Hungry Games campagne
24-01-2018 (15:33) - campagnes
Instagram Stories heeft dagelijks zo’n 250 miljoen actieve gebruikers en dit aantal groeit nog iedere dag. Op het platform kun je video’s van 15 seconden plaatsen en vooral jongeren tikken en swipen hun weg door alle content. Het is dan ook geen verrassing dat ook merken hun weg hebben gevonden op het meest snackable format binnen Instagram. De nieuwe campagne van Snickers Nederland pakt het radicaal anders aan en hacked de manier waarop gebruikers met Stories omgaan.
The Hungry Games
The Hungry Games is de eerste campagne die Instagram video's verandert in Instagram games. Elk van de zeven pixel art video’s hebben een grappige en uitgesproken held die nogal overdrijft omdat hij honger heeft. De unieke spellen zijn supermakkelijk te spelen, maar lastig te winnen. Eigenlijk kun je de spellen helemaal niet winnen, behalve op het einde. Want als de jongeren omhoog swipen worden ze beloont met een gratis Snickers.
Van online naar offline
De vermakelijke spelletjes gebruiken de enige functie van het Stories platform (tap en hold om de video te pauzeren). Hoewel de campagne het best tot zijn recht komt op Instagram Stories, zijn de video’s ook geoptimaliseerd voor Snapchat en Facebook. Deze mix van kanalen en content zorgen voor maximale awareness en door online aan offline te koppelen is Snickers de top-of-mind snack als je hongerig bent."
Als ik de link inkort komt er het volgende te staan:
HELAAS
JE KUNT ALLEEN AAN DE ACTIE MEEDOEN ALS JE DE SNICKERS HUNGRY GAMES VIA INSTAGRAM HEBT GESPEELD. CHECK DUS SNEL INSTAGRAM VOOR JE GRATIS SNICKERS!
https://www.beawinnergrabasnickers.com/
Meer info:(gebruik zelf geen instagram)
https://fonkonline.nl/artikelen/campagn ... 43783.html
Snickers hackt Instagram functionaliteit met The Hungry Games campagne
24-01-2018 (15:33) - campagnes
Instagram Stories heeft dagelijks zo’n 250 miljoen actieve gebruikers en dit aantal groeit nog iedere dag. Op het platform kun je video’s van 15 seconden plaatsen en vooral jongeren tikken en swipen hun weg door alle content. Het is dan ook geen verrassing dat ook merken hun weg hebben gevonden op het meest snackable format binnen Instagram. De nieuwe campagne van Snickers Nederland pakt het radicaal anders aan en hacked de manier waarop gebruikers met Stories omgaan.
The Hungry Games
The Hungry Games is de eerste campagne die Instagram video's verandert in Instagram games. Elk van de zeven pixel art video’s hebben een grappige en uitgesproken held die nogal overdrijft omdat hij honger heeft. De unieke spellen zijn supermakkelijk te spelen, maar lastig te winnen. Eigenlijk kun je de spellen helemaal niet winnen, behalve op het einde. Want als de jongeren omhoog swipen worden ze beloont met een gratis Snickers.
Van online naar offline
De vermakelijke spelletjes gebruiken de enige functie van het Stories platform (tap en hold om de video te pauzeren). Hoewel de campagne het best tot zijn recht komt op Instagram Stories, zijn de video’s ook geoptimaliseerd voor Snapchat en Facebook. Deze mix van kanalen en content zorgen voor maximale awareness en door online aan offline te koppelen is Snickers de top-of-mind snack als je hongerig bent."
-
- Berichten: 869
- Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Via instagram kon je gisteren inderdaad ook de actievoorwaarden zien, als ik me niet vergis werd daar melding gemaakt van een datum ergens halverwege maart. Vanmorgen was dat allemaal al onbereikbaar. Klassiek voorbeeld van een kansloze actie.
Streepjescode zou volgens de app ook persoonlijk zijn.
Maar ik kom ook zelden tot nooit bij een AH to go.
Streepjescode zou volgens de app ook persoonlijk zijn.

Re: Gratis Snickers 2-pack 80 gram
Famke schreef:Ik kan gewoon nog een streepjescode opvragen als ik geboortedatum in tik?koekje schreef:tot gisteren is nu al afgelopen.CouponOma schreef:Tot wanneer is deze actie geldig?
Ja, dat kan nog, maar inwisselen kan niet meer



