Couponclub app
Re: Couponclub app
Ja ik ben deze app ook zat, is al de tweede keer dat voorwaarden ineens aangepast worden naar geen acties. Het stomme is dat ik nu wel door wil sparen totdat ik de 5 euro uitbetaald kan krijgen.. maar daarna gaat ie meteen van mn telefoon af!
Mijn kassabon is afgekeurd, maar ik kan die niet op nieuw scannen omdat het scherm wazig is (alleen bij dat product) en je niets kan aanklikken.
Heeft iemand dit ook gahad?
Zo ja, hoe heb je dat opgelost?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
En als je de app afsluit en opnieuw opent kun je dan wel weer het product aan klikken? Welk product was het?CouponOma schreef:Mijn kassabon is afgekeurd, maar ik kan die niet op nieuw scannen omdat het scherm wazig is (alleen bij dat product) en je niets kan aanklikken.
Marry hartelijk dank voor je antwoord.Marry schreef:En als je de app afsluit en opnieuw opent kun je dan wel weer het product aan klikken? Welk product was het?CouponOma schreef:Mijn kassabon is afgekeurd, maar ik kan die niet op nieuw scannen omdat het scherm wazig is (alleen bij dat product) en je niets kan aanklikken.
Heeft iemand dit ook gehad?
Afsluiten heb ik ook al geprobeerd maar helpt niet.
Het is alleen bij de Bros die ik overnieuw moet scannen, de rest werkt prima.
CouponOma, zou het kunnen zijn dat de Bros actie inmiddels beëindigd is?
Hebben ze wel vaker een handje van.
Hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van de verdere voortgang.
Succes.
Hebben ze wel vaker een handje van.
Hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van de verdere voortgang.
Succes.
Bij mij zijn bij Bros de eerste twee stappen groen, stap 3 en 4 zijn grijs.
Hoe lang duurt het voordat je de rest (vraag/review) kan invullen? Ik meen dat dat bij een ander artikel vrij snel was.
Hoe lang duurt het voordat je de rest (vraag/review) kan invullen? Ik meen dat dat bij een ander artikel vrij snel was.
[Betreft de meldingen van CouponOma en Miranda over de afgekeurde kassabon van Bros]
Ik ben zó benieuwd wat de Klantenservice van de CouponClub hierover te zeggen heeft. Zo blijft het allemaal vaag en loopt mogelijk een ander straks tegen ditzelfde euvel aan.
Ik ben zó benieuwd wat de Klantenservice van de CouponClub hierover te zeggen heeft. Zo blijft het allemaal vaag en loopt mogelijk een ander straks tegen ditzelfde euvel aan.
Laatst gewijzigd door Shiven op ma 12 okt 2015, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.