Huishoudbeurs verzamelpost
Re: Huishoudbeurs verzamelpost
Bij de kwekkeboom stand hebben ze nog een andere folder waar ook nog sourcy op staat. Sprankelend met smaak, probeer gratis, fles met neckhanger. Kortingisleuk.nl/HHB
Redbull actie
Koop 4 blikjes rb ga naar vliegenddebeursover.nl voor 1 mei, kassabon uploaden. 100% vergoed. code RDBLL20
Bij iglo stand waardebon gekregen voor 50 % korting op kibbeling bij plus of coop.
Bij mora waardecoupon gekregen voor mra oven snacks bij ah 25%korting. Tot 6 maart.
Buiten Gistermiddag geen lidl gezien, was denk ik al weg. Wel campina met 1/2 liter vla en rd bull.
Ook fiat stond er met een paar leuke auto's je kon een winformulier invullen ik dacht voor een auto maar is voor een koffieapparaat, viel dus tegen.
Redbull actie
Koop 4 blikjes rb ga naar vliegenddebeursover.nl voor 1 mei, kassabon uploaden. 100% vergoed. code RDBLL20
Bij iglo stand waardebon gekregen voor 50 % korting op kibbeling bij plus of coop.
Bij mora waardecoupon gekregen voor mra oven snacks bij ah 25%korting. Tot 6 maart.
Buiten Gistermiddag geen lidl gezien, was denk ik al weg. Wel campina met 1/2 liter vla en rd bull.
Ook fiat stond er met een paar leuke auto's je kon een winformulier invullen ik dacht voor een auto maar is voor een koffieapparaat, viel dus tegen.
Laatst gewijzigd door Florence op vr 26 feb 2016, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Natasja79v
Red Bull heb je op vliegenddebeursover.nl een code nodig. Kan dat kloppen? Dat die op een flyer staat dan?Florence schreef:Bij de kwekkeboom stand hebben ze nog een andere folder waar ook nog sourcy op staat. Sprankelend met smaak, probeer gratis, fles met neckhanger. Kortingisleuk.nl/HHB
Redbull actie
Koop 4 blikjes rb ga naar vliegenddebeursover.nl voor 1 mei, kassabon uploaden. 100% vergoed.
-
weet iemand of de €1 retour code van Canei een algemene is of een persoonlijke?
ik heb op het ruilforum een oproep geplaatst voor mensen die niet naar de hhb gaan en die een scoupy code van de hhb willen (ruilen).
https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=canei003
Met dank aan "Teddytaart" op nl.pepper.com
►algemene code: CANEIHHB2016 --> voor 1 euro retour◄
Met dank aan "Teddytaart" op nl.pepper.com
►algemene code: CANEIHHB2016 --> voor 1 euro retour◄
is dit ook voor mensen die niet naar de huishoudbeurs zijn geweest ? Heb je hier een code voor nodig of kun je het gewoon in de winkel gaan halen ?naromi schreef:Niet gratis maar met korting, of het moet ergens in de aanbieding zijn ....