Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Sophie100

Re: Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk

Bericht door Sophie100 »

Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
kuikentje

Bericht door kuikentje »

heb er 1 gekocht en ik kan iig de waarheid invullen want vind hem maar niets, veel te vettig op de huid trekt niet mooi in :(
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
Scoupy zei dat ze voortaan het beleid van KIL aanhouden bij 1+1 gratis nl 50% van aankoopprijs terug.
janet

Bericht door janet »

Famke schreef:
Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
Scoupy zei dat ze voortaan het beleid van KIL aanhouden bij 1+1 gratis nl 50% van aankoopprijs terug.
eigenlijk heel logisch...........de 2e heb je al gratis....en dan krijg je toch nog korting op je eerste aankoop(25% dan)...ben je nog steeds beter af als iemand die er ergens eentje koopt... ;) (en dan is dit nog een actie NIET GOED....geld terug..)
janet

Bericht door janet »

dan heb je er twee voor uiteindelijk 3,04...mooi toch?
Raymond1985

Bericht door Raymond1985 »

Het is ook nooit goed. Je neemt het risico, en dan nog teleurgesteld zijn ook. Had dan het risico niet genomen. Of doe niet mee.
sjaak van de Hoek
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

Raymond1985 schreef:
Het is ook nooit goed. Je neemt het risico, en dan nog teleurgesteld zijn ook. Had dan het risico niet genomen. Of doe niet mee.
Mee eens hoor, maar dan wel voor iedereen.
Nu is het meten met 2 maten.
En dat geeft natuurlijk verwarring en irritatie.
Sophie100

Bericht door Sophie100 »

Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.
kuikentje

Bericht door kuikentje »

Sophie100 schreef:Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.
Gok dat ze begonnen zijn met het vergoeden en toen latere het kwartje viel dat het 1+1 gratis was, of 1 medewerker was niet op de hoogte van KIL's beleid om maar 50% uit te betalen.
Raymond1985

Bericht door Raymond1985 »

Sophie100 schreef:Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.
Ben ik met je eens. Hebben ze inderdaad verkeerd aangepakt. Benieuwd of je nog iets voor elkaar kan krijgen.
Plaats reactie