Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk
Re: Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk
Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
heb er 1 gekocht en ik kan iig de waarheid invullen want vind hem maar niets, veel te vettig op de huid trekt niet mooi in
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Scoupy zei dat ze voortaan het beleid van KIL aanhouden bij 1+1 gratis nl 50% van aankoopprijs terug.Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
eigenlijk heel logisch...........de 2e heb je al gratis....en dan krijg je toch nog korting op je eerste aankoop(25% dan)...ben je nog steeds beter af als iemand die er ergens eentje koopt... (en dan is dit nog een actie NIET GOED....geld terug..)Famke schreef:Scoupy zei dat ze voortaan het beleid van KIL aanhouden bij 1+1 gratis nl 50% van aankoopprijs terug.Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
dan heb je er twee voor uiteindelijk 3,04...mooi toch?Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
-
Het is ook nooit goed. Je neemt het risico, en dan nog teleurgesteld zijn ook. Had dan het risico niet genomen. Of doe niet mee.Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Mee eens hoor, maar dan wel voor iedereen.Raymond1985 schreef:Het is ook nooit goed. Je neemt het risico, en dan nog teleurgesteld zijn ook. Had dan het risico niet genomen. Of doe niet mee.Sophie100 schreef:Hier twee gekocht voor €6,08 bij etos in een 1+1 gratis actie en ik krijg maar de helft terug?? En niet alleen ik, maar ook nog drie andere mensen die ik ken.
Nu is het meten met 2 maten.
En dat geeft natuurlijk verwarring en irritatie.
Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.
Gok dat ze begonnen zijn met het vergoeden en toen latere het kwartje viel dat het 1+1 gratis was, of 1 medewerker was niet op de hoogte van KIL's beleid om maar 50% uit te betalen.Sophie100 schreef:Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.
-
Ben ik met je eens. Hebben ze inderdaad verkeerd aangepakt. Benieuwd of je nog iets voor elkaar kan krijgen.Sophie100 schreef:Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Het is alleen niet eerlijk als sommigen die het in een 1+1 actie heeft gekocht wel alles terug krijgt en anderen niet. Het is niet juist van Scoupy om mensen ongelijk te behandelen terwijl ze de producten onder dezelfde omstandigheden hebben gekocht.