daanwinhof schreef:Ik heb vanmiddag de fles gevonden in de AH in Delft. Zelfs met sticker erop; niet goed, geld terug. Prijs is €2,99.
Nu nog verzinnen waarom die niet goed is dan.... als ik google...zie ik maar weinig klachten....is volgens mij heel goei spul....
Ze doen vaak niet zovee met de reden. Ze gaan er in ieder geval geen discussie van maken, dus je krijgt toch wel het bedrag terug. En een reden verzinnen komt wel goed
In de Actievoorwaarden wordt een termijn van 6 weken genoemd; dus heel redelijk dan die 4 weken.
En als je meedoet aan deze gta, vink je aan dat je akkoord gaat met deze voorwaarden
Vandaag geld terug. Ma 05/09/2016 ingediend. Content met de verwerkingstermijn van 3 weken.
Shiven schreef:In de Actievoorwaarden wordt een termijn van 6 weken genoemd; dus heel redelijk dan die 4 weken.
En als je meedoet aan deze gta, vink je aan dat je akkoord gaat met deze voorwaarden
Huubskeee schreef:Waarheen moet je mailen? Ik heb het op 16-08 ingediend en nog steeds niet mijn geld terug...
Bij actievoorwaarden
In geval van klachten over de Dubro actie dient u deze schriftelijk aan bovengenoemde postbus of per email aan info@dubro.nl te sturen. Binnen 6 weken zal schriftelijk contact met u worden opgenomen. Klachten dienen vóór 31 oktober 2016 te worden ingediend.
Bij andere vragen over de actie kunt u gratis telefonisch contact opnemen met Bolton Consumentenservice op telefoonnummer 0800-0234566 (op werkdagen van 9.00 uur – 12.00 uur) of mailen naar info@dubro.nl.