Koop 1 Fanta en Krijg er 1 Gratis
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 14 times
Re: Koop 1 Fanta en Krijg er 1 Gratis
Sorry Famke maar dat lees ik toch anders ;Famke schreef:Of je krijgt niets dankzij:hoefsmid schreef:Als ze n de winkel 2 voor de prijs van 1 hebben zou je dan toch die ene terug krijgen?
Dan heb je er natuurlijk 2 voor niets. Iemand ervaring??Bij aankoop van meerdere actieproducten op één kassabon wordt slechts voor 1 (één) actieproduct, namelijk het goedkoopste, het geld retour gestort
Bij aankoop van meerdere actieproducten op één kassabon wordt slechts voor 1 (één) actieproduct, namelijk het goedkoopste, het geld retour gestort
Ik hoor graag de ervaring van mensen die meegedaan hebben met deze actie met 1 + 1 gratis.
Alvast dank voor jullie reactie.
Deze GTA is pas 2 dagen geleden van start gegaan en de eerste betaalronde zal nog even op zich laten wachten.
Om deze reden kan het nog even duren voordat ervaringen kunnen worden gedeeld omtrent gebruikmaking van een
eventuele winkelaanbieding 1 + 1 gratis.
Op Voordeelmuis alleen een Fanta aanbieding gevonden 2 flessen voor € 2,75 bij Jumbo.
Om deze reden kan het nog even duren voordat ervaringen kunnen worden gedeeld omtrent gebruikmaking van een
eventuele winkelaanbieding 1 + 1 gratis.
Op Voordeelmuis alleen een Fanta aanbieding gevonden 2 flessen voor € 2,75 bij Jumbo.
Here is the deal:
Vanaf volgende week maandag is elke fles Fanta 0,99€ bij AH (route 99). Je koopt er 2 en krijgt er voor 1 je geld terug via deze actie. Dus de prijs is 0,49€ per fles, goedkoper krijg je het vrijwel niet
Goedkoper dan AH Basic
Vanaf volgende week maandag is elke fles Fanta 0,99€ bij AH (route 99). Je koopt er 2 en krijgt er voor 1 je geld terug via deze actie. Dus de prijs is 0,49€ per fles, goedkoper krijg je het vrijwel niet

Laatst gewijzigd door Huubskeee op di 18 okt 2016, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 14 times
Vandaag gekocht bij de AH 2 flessen ( van 1,80 voor 0,99 per fles )Huubskeee schreef:Here is the deal:
Kreeg bij het invullen alleen een foutmelding ( prijs is niet goed ) toen ik de eerlijke prijs van 0,99 invulde,
heb toen maar de prijs van 1,80 ingevuld ( zonder AH korting ) en toen kon ik wel door met invullen.
Bevestigingsmail gehad, nu maar even afwachten wat ze gaan uitbetalen ?
Wilde ook voor mijn moeder meedoen met deze actie maar dat ging helaas niet.
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Alvast dank, Sjaak
Binnen hoeveel dagen kreeg je je geld terug?Katootje schreef:Vandaag geld terug op rekening!