Laat ik nou vanmiddag een mailtje hebben gestuurd.
Had al zo'n vermoeden.
En gevraagd of ze willen uitbetalen
Couponclub app
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Couponclub app
Ik had vanmiddag juist een printsreen gemaakt van mijn saldogreetje11 schreef:Laat ik nou vanmiddag een mailtje hebben gestuurd.
Had al zo'n vermoeden.
En gevraagd of ze willen uitbetalen
ik had al zo'n vermoeden dan ze er mee gingen stoppen want er kwam steeds maar niks nieuws bij.
Hoop dat ze het geld wel echt overmaken.
De reclamefolder app die betaalt wel per product uit? of nu dus ook vanaf €5?
Hoop dat ze het geld wel echt overmaken.
De reclamefolder app die betaalt wel per product uit? of nu dus ook vanaf €5?
Hier ook uitbetaald vandaag! Vooralsnog is er geen minimumbedrag bij de Reclamefolder app.
Je kan per product laten uitbetalen of opsparen. Hopelijk blijft het zo en gaan ze inderdaad
niet met 5 euro minimum werken, net zoals eerder bij de Couponclub app.
Je kan per product laten uitbetalen of opsparen. Hopelijk blijft het zo en gaan ze inderdaad
niet met 5 euro minimum werken, net zoals eerder bij de Couponclub app.
Het zag er ook al hetzelfde uit bij de Reclamefolder-app...
Ook hier het bedrag van de Couponclub-app (€1,10) vandaag uitbetaald gekregen ivm opheffing.
Ook hier het bedrag van de Couponclub-app (€1,10) vandaag uitbetaald gekregen ivm opheffing.
Ik had nog maar 50 cent in de app staan en heb dat netjes teruggekregen.
Kun je nu de app verwijderen? Of heeft dat invloed op de Reclamefolder-app?
Kun je nu de app verwijderen? Of heeft dat invloed op de Reclamefolder-app?
https://www.bd.nl/waalwijk-heusden-e-o/ ... ~a7cdc5da/
Boost Group Nieuwkuijk failliet
NIEUWKUIJK - De Boost Group in Nieuwkuijk is door de rechtbank van Den Bosch failliet verklaard. Het marketingbedrijf was jarenlang marktleider in Nederland op het gebied van shopper marketing.
Wat de reden is van het faillissement is nog niet bekend. Curator Jan Stadig was woensdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.
Boost, gevestigd op bedrijventerrein Het Hoog, ontwikkelde onder meer marketingcampagnes voor A-merken als Unox, Optimel en Heineken. Daarnaast ontwikkelde Boost onder meer de CouponClub. Dat is een app waarmee klanten via hun smartphone kunnen deelnemen aan geldterugacties.
Volgens derden zat de Boost Group al een aantal jaar in zwaar weer. Op het hoofdkantoor bij Boost werkten voorheen tientallen mensen.
Boost Group Nieuwkuijk failliet
NIEUWKUIJK - De Boost Group in Nieuwkuijk is door de rechtbank van Den Bosch failliet verklaard. Het marketingbedrijf was jarenlang marktleider in Nederland op het gebied van shopper marketing.
Wat de reden is van het faillissement is nog niet bekend. Curator Jan Stadig was woensdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.
Boost, gevestigd op bedrijventerrein Het Hoog, ontwikkelde onder meer marketingcampagnes voor A-merken als Unox, Optimel en Heineken. Daarnaast ontwikkelde Boost onder meer de CouponClub. Dat is een app waarmee klanten via hun smartphone kunnen deelnemen aan geldterugacties.
Volgens derden zat de Boost Group al een aantal jaar in zwaar weer. Op het hoofdkantoor bij Boost werkten voorheen tientallen mensen.