Dus als je in de winkel een product meeneem waar op dat moment een 1 + 1 gratis actie op zit (zonder dat scoupy er een actie mee heeft), dan laat je het 2e product liggen? Ik niet! Als ik het zelf niet meer gebruik of vind het niet lekker of zo kan ik iemand anders er wel blij mee maken. En zoals iemand anders al aangaf, eerder gaf scoupy wel het volledige bedrag terug bij 1 + 1 gratis. Het klopt gewoon niet, ze hadden het nooit moeten veranderen. Want de consument wordt zo wel een beetje genaaid.Marry schreef:Je bent niet verplicht het 2 e product bij AH ook mee te nemen. Als je er gewoon 1 neemt, krijg je ook gewoon je geld terugEvelien2609 schreef:Ik vind van wel. Scoupy beloofd 100% of een bepaald bedrag retour. Je koopt toevallig in een winkel het product waarbij de winkel de actie 1 + 1 gratis heeft, maar je krijgt dan maar de helft van scoupy terug in plaats van het bedrag wat beloofd is. Dat de winkel een 1 + 1 gratis actie, staat los van scoupy. Dan moet scoupy zeggen niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Als iemand een product bij de jumbo koopt krijgt die het volledige bedrag, maar koopt een ander hetzelfde bij de albert heijn die toevallig op dat moment een 1 + 1 gratis actie heeft voor dat product, dan krijgt diegene maar de heft terug. Ja diegene heeft een extra product, maar dat staat los van de actie van scoupy. Want dan kun je net zo goed het niet in de aanbieding kopen. Want in plaats van dat je 2 voor de prijs van 1 hebt, betaal je nu wel voor het 2e product wat je dus hebt gekregen.suriboy schreef:Nogmaals: je wordt niet benadeeld als je gaat voor de 1+1 actie.
Het voelt als genaaid worden maar dat is niet zo.
Maar ik weet hoe ik het voor de volgende keer kan doen in ieder geval.