AmeGrunn schreef:Ik heb vanochtend even gebeld met Reclamefolder, bij mij is het 7/7/17 verwerkt, en ik heb het ook nog niet binnen.
Volgens de mevrouw die ik sprak ging vandaag/morgen weer een batch met betalingen eruit.
Dus dan zal het wellicht morgen/overmorgen op de rekening staan.
Dank je wel voor je berichtje!
Ik heb zonet op mijn rekening gekeken, en het staat erbij!
AmeGrunn schreef:Ik heb vanochtend even gebeld met Reclamefolder, bij mij is het 7/7/17 verwerkt, en ik heb het ook nog niet binnen.
Volgens de mevrouw die ik sprak ging vandaag/morgen weer een batch met betalingen eruit.
Dus dan zal het wellicht morgen/overmorgen op de rekening staan.
Dank je wel voor je berichtje!
Ik heb zonet op mijn rekening gekeken, en het staat erbij!
Wat me wel opvalt is, als je een openstaand bedrag op woensdag/donderdag in de ochtend voor 10 uur verzilverd, dan heb je een grote kans dat het donderdag/vrijdag op je rekening staat.
Is mij gebeurd toen ik de Maasdammer plakken de tweede keer kocht.
AmeGrunn schreef:Wat me wel opvalt is, als je een openstaand bedrag op woensdag/donderdag in de ochtend voor 10 uur verzilverd, dan heb je een grote kans dat het donderdag/vrijdag op je rekening staat.
2e keer dat je het kocht weer met jumbo korting mogelijk?
AmeGrunn schreef:Wat me wel opvalt is, als je een openstaand bedrag op woensdag/donderdag in de ochtend voor 10 uur verzilverd, dan heb je een grote kans dat het donderdag/vrijdag op je rekening staat.
2e keer dat je het kocht weer met jumbo korting mogelijk?
Inderdaad, gisteren ingediend, en vandaag al op mn rekening!