Hoe kreeg je die? Die is niet aan iedereen verstuurd, je kan je nergens inschrijven, en volgens wat je online lezen kan, is die maar aan een selectief groepje klanten uitgegeven.
AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart
Ik mag Beretta Salami puro komen halen in plaatselijke Albert Heijn.
Ik heb 'm via de mail gekregen. Vanaf 19 november tot kerst mag je elke week 7 vakjes openmaken. Daarvan is één product gratis, één winactie en de resterende 5 zijn extra persoonlijke bonusaanbiedingen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Het viel me altijd op dat ik dezelfde dingen gratis mocht halen als jij.Annesi schreef: ↑ma 26 nov 2018, 21:36Ik heb 'm via de mail gekregen. Vanaf 19 november tot kerst mag je elke week 7 vakjes openmaken. Daarvan is één product gratis, één winactie en de resterende 5 zijn extra persoonlijke bonusaanbiedingen.
Maar ook over de adventskalender heb ik niets gehoord?
Kom ik vandaag bij plaatselijke AH, hebben ze de salami niet ontvangen en weten niet of ze die nog zullen ontvangen.
@ Miranda: Wat grappig dat we altijd hetzelfde mogen halen
Ik weet niet precies hoe ze dat bij AH verdeeld hebben die adventskalenders.
In het mailtje stond niets over een speciale selectie of zo.
Dit is wat er staat:
Beste ...
Wij hebben wat extra’s, speciaal voor jou als trouwe klant. Vanaf vandaag tot aan Kerst ontvang jij elke week een mail met 7 feestelijke adventsaanbiedingen: van kortingen tot cadeautjes. Klik het luikje open voor je verrassing.
Dat is alles.
@ Ronaldo: Dat is balen! Misschien kan je er even mailtje tegenaan gooien? Wie weet mag je dan iets anders ophalen.
Niet geschoten is altijd mis, toch?
Dit is wat er staat:
Beste ...
Wij hebben wat extra’s, speciaal voor jou als trouwe klant. Vanaf vandaag tot aan Kerst ontvang jij elke week een mail met 7 feestelijke adventsaanbiedingen: van kortingen tot cadeautjes. Klik het luikje open voor je verrassing.
Dat is alles.
@ Ronaldo: Dat is balen! Misschien kan je er even mailtje tegenaan gooien? Wie weet mag je dan iets anders ophalen.
Mail naar klantenservice gezonden, ik hou je op de hoogte.Annesi schreef: ↑di 27 nov 2018, 15:08 @ Miranda: Wat grappig dat we altijd hetzelfde mogen halen
Dit is wat er staat:
Beste ...
Dat is alles.
Vandaag mailtje gehad dat ik de chaudfontaine 0,5 liter met bonuskaart mocht ophalen. Heb voor de framboos/citroensmaak gekozen.
Zo nog ff snel naar de Deen fietsen om het lichtste pondje op te halen.
Zo nog ff snel naar de Deen fietsen om het lichtste pondje op te halen.
Annesi:
kan die nog: het lichtste pondje?
Bij mij is die er uit, maar misschien had ik die aanbieding eerder,
want die is in 3 keren bij diverse mensen binnen gekomen,
dus misschien heb jij hem nog...
kan die nog: het lichtste pondje?
Bij mij is die er uit, maar misschien had ik die aanbieding eerder,
want die is in 3 keren bij diverse mensen binnen gekomen,
dus misschien heb jij hem nog...