De Knor basis voor pastasaus is nu via kortingisleuk.nl gratis.
Als je de bon zowel bij kortingisleuk.nl als bij deze app upload, krijg je dan 1,5x je geld terug?
erwinenmarloes schreef:Ze betalen wekelijks uit bij een bedrag van 5 euro. Ik heb m ook geinstalleerd. Ga van het weekend direct al de eerste aankopen doen! Leuk weer!
Leuk wat ga je halen?
becel gold bakken en braden
knorr basis voor pastasaus
knorr basis vor boulion
Daarnaast heb ik nog op mijn to buy lijstje voor misschien een volgende week croma mild met olijf, Milka en conimex cassave staan. Ik wil deze wel kopen, maar wel in de aanbieding, anders vind ik ze het kopen niet waard of/ en omdat er een goedkoper alternatief is.
erwinenmarloes schreef:Ze betalen wekelijks uit bij een bedrag van 5 euro. Ik heb m ook geinstalleerd. Ga van het weekend direct al de eerste aankopen doen! Leuk weer!
Leuk wat ga je halen?
becel gold bakken en braden
knorr basis voor pastasaus
knorr basis vor boulion
Daarnaast heb ik nog op mijn to buy lijstje voor misschien een volgende week croma mild met olijf, Milka en conimex cassave staan. Ik wil deze wel kopen, maar wel in de aanbieding, anders vind ik ze het kopen niet waard of/ en omdat er een goedkoper alternatief is.
Leuk ik had 2 milka gedaan dan heb je 2 voor 1. En de Knorr pastasaus.
En je hoeft niks te doen. De rest gebruik ik niet dus ga het ook niet kopen.
Loesie schreef:De Knor basis voor pastasaus is nu via kortingisleuk.nl gratis.
Als je de bon zowel bij kortingisleuk.nl als bij deze app upload, krijg je dan 1,5x je geld terug?
Zou niet op gokken. Ze hebben een bepaalde looptijd. Zou raar/lullig zijn als je het eerder heb gekocht dan dat de actie liep
Je mag ook nog eens meerdere malen met hetzelfde product en een andere kassabon meedoen. Leuk!
'Onbeperkt! Je kunt alle coupons kiezen uit het overzicht. En op één en dezelfde coupon kun je meerdere malen een nieuwe aankoop (barcode) en een nieuwe kassabon indienen.'
onbeperkt? denk dat ze bedoelen onbeperkt aantal coupons in totaal ipv per artikel
anders zouden mensen een product 50x kopen en dus gratis krijgen als dat zo kon.