Couponclub app
Re: Couponclub app
Lijkt me sterk indd ik denk net als wat kuikentje zegt. Dat je alle acties mee kan doen. Maar niet 1 bon vaak gebruiken.
Ik vind het een beetje karig, dat opgeknipt geld terug krijgen.
Een beetje geld voor de bon, een beetje geld voor de streepjescode en een beetje geld voor een beoordeling en wat vragen.
En voor sommige producten krijg je maar een deel i.p.v. volledige teruggave, en pas uitbetaling bij vijf euro.
Het is leuk om te gebruiken als je het product toch al nodig hebt, maar ik vind het verschraling ten opzichte van de normale GTA acties.
Toch bedankt voor het plaatsen .
Een beetje geld voor de bon, een beetje geld voor de streepjescode en een beetje geld voor een beoordeling en wat vragen.
En voor sommige producten krijg je maar een deel i.p.v. volledige teruggave, en pas uitbetaling bij vijf euro.
Het is leuk om te gebruiken als je het product toch al nodig hebt, maar ik vind het verschraling ten opzichte van de normale GTA acties.
Toch bedankt voor het plaatsen .
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Ik heb vandaag 4 artikelen gekocht.
De zure matjes, Croma, Milka en de Becel Gold.
De eerste 3 gingen goed.De Becel code geeft die aan niet juist.
Moet waarschijnlijk het grote kuipje zijn,vervelend dat dat er niet bij stond.
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Inderdaad, dat vroeg ik me ook af toe ik in de app keek. Bij Pro Active stond er een inhoud bij. Bij de Becel gold niet.Lois schreef:Ik heb vandaag 4 artikelen gekocht.
Dat is jammer dat hij hem niet gepakt heeft.
Ik had de producten in de winkel al gescand dat ik ze mee wou. En thuis de bon invult. Hier zojuist bevestiging voor Milka wit en melk en knorr. en staat nu 3.39 op account
Ik had de producten in de winkel al gescand dat ik ze mee wou. En thuis de bon invult. Hier zojuist bevestiging voor Milka wit en melk en knorr. en staat nu 3.39 op account
Onbeperkt! Je kunt alle coupons kiezen uit het overzicht. En op één en dezelfde coupon kun je meerdere malen een nieuwe aankoop (barcode) en een nieuwe kassabon indienen.
Ik heb zojuist Knorr basis voor pastasaus gekocht maar kan niet nog een keer dezelfde coupon gebruiken
Ik heb zojuist Knorr basis voor pastasaus gekocht maar kan niet nog een keer dezelfde coupon gebruiken
Rebecvk schreef:Onbeperkt! Je kunt alle coupons kiezen uit het overzicht. En op één en dezelfde coupon kun je meerdere malen een nieuwe aankoop (barcode) en een nieuwe kassabon indienen.
Klopt ik knorr ook gekocht en is ook goed gekeurd, maar je kan hem niet nog een keer claimen. Dus elk bon 1x gebruiken. Ieder geval makkelijk geld terug krijgen zo
Deze manier van GTA laat ik even voorbij gaan aangezien er geen groot bedrijf erachter zit. Ben liever dus voorzichtig wat betreft het verstrekken van persoonsgegevens e.d.
Onbeperkt meedoen? Gek dat het niet werkt, het staat toch echt in de veelgestelde vragen:
Van hoeveel coupons kan ik geld terug krijgen?
Onbeperkt! Je kunt alle coupons kiezen uit het overzicht. En op één en dezelfde coupon kun je meerdere malen een nieuwe aankoop (barcode) en een nieuwe kassabon indienen.
Vreemd!
Van hoeveel coupons kan ik geld terug krijgen?
Vreemd!
Er staat nieuwe aankoop (barcode), nieuwe kassabon! Als het werkt kun je dus meerdere keren meedoen met nieuw product en nieuwe kassabon.Lijkt me sterk indd ik denk net als wat kuikentje zegt. Dat je alle acties mee kan doen. Maar niet 1 bon vaak gebruiken.