Amber schreef: ↑do 23 apr 2020, 19:09
Wat raar, ik heb al aan het begin van de coronamaatregelen mail gehad dat AH zich volledig wil richten op veiligheid en dat er daarom voorlopig geen persoonlijke bonus aanbiedingen zijn.
Heb zojuist van Albert Heijn vernomen:
Vanaf aankomende zondag gaan wij de Persoonlijke Aanbiedingen weer oppakken en zul je deze weer ontvangen.
Ik zag net in de winkel dat de huishoudbakjes actie ook weer gaat starten vanaf volgende week.
't is sowieso allemaal een beetje verwarrend. Het beleid verschilt nogal "beheurlijk" per winkel, niet alleen bij de AH maar ook bij de Plus en noem maar op.
Ook per cassière verschilt het. Het komt zoals het komt, geen probleem hier.
In het dorp is een kleine vestiging, dus ik lees bij jullie zelfscan, bezorgen, pick up, nou dat moet nog komen. Plus/Coop/Jumbo bieden dat wel aan.
En nog steeds apart dat als je een kopie bon van de AH wilt hebben er een a-4tje wordt uitgedraaid. Scoupy heeft in de voorwaarden staan dat ze het niet accepteren maar met een belletje kom je heel ver. Apart, apart, apart
Uit de vanmiddag ontvangen nieuwsbrief van Albert Heijn:
Er is een sterk groeiende vraag naar digitale alternatieven bij het boodschappen doen. Dat zagen we terug in toegenomen online bestellingen, het gebruik van de Albert Heijn app en het aantal klanten dat voor het eerst is gaan zelfscannen in onze winkels. Om aan deze vraag te voldoen, voorzien wij dit jaar nog zoveel mogelijk Albert Heijn supermarkten van zelfscan en gaan wij vanaf 3 mei bij AH.nl tijdelijk bezorgen op feestdagen en ook op zondagen. Een nieuw Home Shop Center, goed voor ruim 35 duizend extra online bestellingen per week, zal twee maanden eerder opengaan, net na de zomer.
Helaas pech, was niet meer voorradig in de winkel. Actie is op = op. Dus je kunt ook geen tegoedbon krijgen.
Soms mag je dan weleens een andere smaak meenemen. maar daarover zei de medewerkster van de klantenservice niets.
Zojuist vernam ik dat Albert Heijn maandag 11 mei weer van start gaat met het verstrekken van hun koopzegels.
@Miranda schreef op vr. 24 april 11:59 uur: Ik zag net in de winkel dat de huishoudbakjes actie ook weer gaat starten vanaf volgende week.
De koopzegels helaas nog niet...
Van Albert Heijn: Hi, bedankt voor je berichtje. We hebben toch (nóg) iets meer tijd nodig om het sparen van koopzegels op een veilige manier te kunnen starten. Daarom is de startdatum verschoven van 11 mei naar 1 juni. Excuses voor het ongemak!
Supermarktconcern Albert Heijn (AH) stopt na 65 jaar met de papieren koopzegels, die in een boekje geplakt moesten worden.
Albert Heijn stapt af van de fysieke koopzegels en spaarboekjes. Dat systeem wordt afgebouwd. Vanaf 1 juni kunnen klanten de koopzegels digitaal sparen.
Vorig jaar lanceerde Albert Heijn al ‘digitaal sparen’. Daarbij kunnen klanten zegels sparen voor acties zoals Vivo glazen van Villeroy & Bosch, later kwamen hier meer acties bij. Ook breidde de supermarkt het digitaal sparen uit door klanten digitale zegels met elkaar te laten delen.
Nu gaat Albert Heijn dus een stap verder met de digitalisering van de koopzegels, die voor 10 eurocent kunnen worden gekocht bij elke besteedde euro. Klanten hoeven zich alleen aan te melden in de app, en sparen dan automatisch mee. De zegels worden bijgeschreven zodra de bonuskaart wordt gescand bij het afrekenen. Wie nog een incompleet zegelboekje heeft, kan deze tot het einde van het jaar nog vol maken.
Aan Nu.nl laat het bedrijf weten acties voor producten en bijvoorbeeld de Efteling voorlopig nog wel zowel fysiek als digitaal te doen.