Ah ,duidelijk..thxMiranda schreef: ↑do 19 nov 2020, 09:36Nee zoals ik al zei vorig jaar heb ik een keer mee kunnen doen en nu weer. Je kan dan altijd zelf kiezen wat je wil max 5 artikelen per keer dat je indient. En als het op is dan is het op. Ik denk niet dat er nog wat bijkomt dat was vorig jaar ook niet zo meende ik.
Treetz is back!
Re: Treetz is back!
Bij de chocola staan twee soorten op de foto, maar alleen de variant met pinda doet mee...
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Pech, gewenste Produkten niet verkrijgbaar bij mijn Plus, dus weer gedeactiveerd.
Even off topic.
The header in mijn mail is: Amber superfan
van treetz, iemand anders ook zoiets in de mail, niet echt belangrijk. Gr Jacky's
Even off topic.
The header in mijn mail is: Amber superfan
van treetz, iemand anders ook zoiets in de mail, niet echt belangrijk. Gr Jacky's
Ik heb ook zo'n mail ontvangen.... beetje vaag idd
Zou Treetz dit iedere week gaan doen
Zou Treetz dit iedere week gaan doen
Ik heb die mail ook gehad met chocola en mascara maar kan deze niet vinden in de Treetz app????
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb die mail ook gehad maar ik had o.a. die 2 producten daarvoor al gereserveerd.
Gewoon in de gaten blijven houden als we het niet kunnen vinden of te laat komen vervallen ze bij ons en komen ze voor jullie weer zichtbaar.
Bij het Aldi brood staat inmiddels een 4 cijferige code vermeld die je als barcode moet invoeren