R.W. schreef: ↑wo 17 mar 2021, 20:44
Ik heb het geprobeerd. Na ruim 20 dagen een nieuwe code op mijn telefoon aangevraagd Nieuwe bon ingeleverd maar de aanvraag is afgekeurd omdat het e-mailadres al gebruikt is.
Kan je niet een ander email adres invoeren?
Van je vrouw/ man of kinderen?
R.W. schreef: ↑wo 17 mar 2021, 20:44
Ik heb het geprobeerd. Na ruim 20 dagen een nieuwe code op mijn telefoon aangevraagd Nieuwe bon ingeleverd maar de aanvraag is afgekeurd omdat het e-mailadres al gebruikt is.
Kan je niet een ander email adres invoeren?
Van je vrouw/ man of kinderen?
R.W. schreef: ↑wo 17 mar 2021, 20:44
Ik heb het geprobeerd. Na ruim 20 dagen een nieuwe code op mijn telefoon aangevraagd Nieuwe bon ingeleverd maar de aanvraag is afgekeurd omdat het e-mailadres al gebruikt is.
Kan je niet een ander email adres invoeren?
Van je vrouw/ man of kinderen?
Aiiii....dan het product terug sturen, anders kost het je geld
R.W. schreef: ↑wo 17 mar 2021, 20:44
Ik heb het geprobeerd. Na ruim 20 dagen een nieuwe code op mijn telefoon aangevraagd Nieuwe bon ingeleverd maar de aanvraag is afgekeurd omdat het e-mailadres al gebruikt is.
Kan je niet een ander email adres invoeren?
Van je vrouw/ man of kinderen?
Aiiii....dan het product terug sturen, anders kost het je geld
Ik krijg net een berichtje dat mijn aanvraag is goedgekeurd . Zelfde rekeningnummer maar ander e-mailadres.
R.W. schreef: ↑do 18 mar 2021, 12:25
ik heb nog een emailadres. maar wel hetzelfde rekeningnummer. Kijken wat ze daar mee doen. Als het weer afgekeurd wordt stuur ik het product inderdaad terug