Treetz nieuwe acties
-
Re: Treetz nieuwe acties
Dat is vreemd. De EAN code zou voor alle producten hetzelfde moeten zijn en het gewicht is dan niet van belang.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Klopt het plaatje van Treetz met die roze achtergrond?sebastiaan schreef: ↑ma 27 sep 2021, 15:35Ik heb de gerijpte varkenshaas gevonden bij de Plusmarkt in Best , filliaal Ton Henst in de Heivelden.
in de winkel de streepjescode gescand maar Treetz pakt het niet. Nou blijkt dat er op elk pak een ander streepjescode zit want het gewicht is per pak verschillend. Dus maar niet gekocht
-
- Been thanked: 1 time
Klopt het plaatje van Treetz met die roze achtergrond?
Ja klopt precies als het plastje van Treetz.
Ik heb foto gemaakt maat kan deze niet toevoegen, want foto is te groot qua Kilobytes.
De streepjescode op alle verpakkingen zijn verschillend want de prijs is per verpakking anders
Ik heb foto gemaakt maat kan deze niet toevoegen, want foto is te groot qua Kilobytes.
De streepjescode op alle verpakkingen zijn verschillend want de prijs is per verpakking anders
-
Maar dan is de EAN code wel gelijk die in de streepjescode staat opgeslagen, zou je zeggen.sebastiaan schreef: ↑ma 27 sep 2021, 16:10 Klopt het plaatje van Treetz met die roze achtergrond?
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Ja dat dacht ik ook. Wel hebben ze vandaag het plaatje van de soep aangepast.