B2B schreef: ↑wo 29 sep 2021, 15:13
Staat de maat ook op de bon van de kruidvat?
M is eigenlijk net te klein namelijk
Nee er staat alleen “ highleg kruidvat”
En ik kreeg met mijn pas ook nog eens 25% korting
Ja ik ook. Even iets over de kruidvat kaart.
4 x pampers gehaald. En 1 x apart het broekje. Mijn partner ging met mijn kaart nog 1 x pampers halen.
De cassiere kreeg de melding de kaart kan niet gescand worden. Nl. Vandaag te vaak gescand. Ze zei dat heb ik nog nooit gehad. Lekker klantvriendelijk
Nee er staat alleen “ highleg kruidvat”
En ik kreeg met mijn pas ook nog eens 25% korting
4 x pampers gehaald. En 1 x apart het broekje. Mijn partner ging met mijn kaart nog 1 x pampers halen.
De cassiere kreeg de melding de kaart kan niet gescand worden. Nl. Vandaag te vaak gescand. Ze zei dat heb ik nog nooit gehad. Lekker klantvriendelijk
Heb je zoveel accounts?
Nee moesten het voor de hele familie meebrengen. 5 x
En het broekje was de 6e keer, raar toch. Ze moeten blij zijn met hun klanten
Heb je zoveel accounts?
Nee moesten het voor de hele familie meebrengen. 5 x
En het broekje was de 6e keer, raar toch. Ze moeten blij zijn met hun klanten
Dat is ter voorkoming dat de caissière haar eigen kaart of die van familie scant bij mensen die geen kaart hebben
Ankie schreef: ↑do 30 sep 2021, 10:53
Heeft iemand een werkende streepjescode van de pureersoep bij Lidl? Nu heb ik de verpakking, doet de code het niet...
Dan ben je een van de eerste die dit produkt gevonden hebt. Heb je de juiste variant ,tomaat/oregano, Bij welke Lidl heb je deze gevonden?
Ankie schreef: ↑do 30 sep 2021, 10:53
Heeft iemand een werkende streepjescode van de pureersoep bij Lidl? Nu heb ik de verpakking, doet de code het niet...
Dan ben je een van de eerste die dit produkt gevonden hebt. Heb je de juiste variant ,tomaat/oregano, Bij welke Lidl heb je deze gevonden?
Op donderdag komen vaak nieuwe producten in de winkels.
Heeft iemand de crème van Etos al gekocht? Ik zie dat de Truly Natural lijn diverse producten omvat, waaronder producten met een prijs van 3,99. De dagcrème die mee doet kost 5,99 maar staat in de App voor 3,99. Beetje verwarrend.