Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door monique33 »

Famke schreef: zo 07 nov 2021, 17:46 Staat ook Mama's maaltijden Bami 100%, , Baileys Chocolat 50 cl 50% en Oma's soep stamppot boekenkool met rookworst 100%.
Bij mij niet meer beschikbaar, bij jou nog wel?
Famke
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

monique33 schreef: zo 07 nov 2021, 17:47
Famke schreef: zo 07 nov 2021, 17:46 Staat ook Mama's maaltijden Bami 100%, , Baileys Chocolat 50 cl 50% en Oma's soep stamppot boekenkool met rookworst 100%.
Bij mij niet meer beschikbaar, bij jou nog wel?
Nop, alle niet meer. De laatste 2 staan ook niet bij de selectie van de week.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Hier ook allemaal niet meer beschikbaar
Mariam

Bericht door Mariam »

Was uberhaupt iets beschikbaar of was alles meteen weg??
Famke

Bericht door Famke »

Mariam schreef: zo 07 nov 2021, 17:53 Was uberhaupt iets beschikbaar of was alles meteen weg??
Geen idee. Weet niet wanneer het beschikbaar kwam.
Mariam

Bericht door Mariam »

Ik zie net dat iemand heeft een bericht geplaats op Pepper. Daarom was alles so snel weg. Jammer.
monique33
Has thanked: 19 times

Bericht door monique33 »

Mariam schreef: zo 07 nov 2021, 17:58 Ik zie net dat iemand heeft een bericht geplaats op Pepper. Daarom was alles so snel weg. Jammer.
Oh wauw, dan kun je het vergeten ja, daar zitten erg veel mensen.

Ik snap echt niet dat je dat deelt op Pepper wanneer je zelf mee doet met Trettz :o
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
Famke

Bericht door Famke »

Miranda schreef: zo 07 nov 2021, 18:21 Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.

Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Famke schreef: zo 07 nov 2021, 18:22
Miranda schreef: zo 07 nov 2021, 18:21 Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.

Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.
Dat had ik geprobeerd maar daar kwam geen adres uit helaas of ze worden alleen in een bepaald gebied in Nederland verkocht? Ik stond toevallig net bij de jumbo toen ik het zag en ik ben nog naar 2 plus winkels gegaan omdat ik daar een online aanbieding vond van deze maaltijden ooit. Maar helaas geen van deze kent het dus.
Plaats reactie