Bij mij niet meer beschikbaar, bij jou nog wel?
Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Treetz nieuwe acties
Nop, alle niet meer. De laatste 2 staan ook niet bij de selectie van de week.
Ik zie net dat iemand heeft een bericht geplaats op Pepper. Daarom was alles so snel weg. Jammer.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Oh wauw, dan kun je het vergeten ja, daar zitten erg veel mensen.
Ik snap echt niet dat je dat deelt op Pepper wanneer je zelf mee doet met Trettz
-
- Has thanked: 1 time
Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.Miranda schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:21 Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.
-
- Has thanked: 1 time
Dat had ik geprobeerd maar daar kwam geen adres uit helaas of ze worden alleen in een bepaald gebied in Nederland verkocht? Ik stond toevallig net bij de jumbo toen ik het zag en ik ben nog naar 2 plus winkels gegaan omdat ik daar een online aanbieding vond van deze maaltijden ooit. Maar helaas geen van deze kent het dus.Famke schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:22https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.Miranda schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:21 Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.