https://meatlessfarm.com/nl/where-to-find/
18 kansen.
Alleen bepaalde specifieke filialen.BabsMeijers schreef: ↑di 16 nov 2021, 09:13Ik zag het op de website van de Jumbo staan. Maar of het dan ook in de winkels te verkrijgen is geen idee.
En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
De knorr wortel wraps waren eerder al in rijtje alle en nu toch vrij gegeven. Geen idee wat hun plan is, maar vind het verwarrend.emma1980 schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:13En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
liamito schreef: ↑zo 14 nov 2021, 22:31Wat ging er dan mis bij die eerdere acties? Ik hoor de laatste tijd wel vaker slechte ervaringen. Een vriendin had vorige maand ook technisch gedoe met een kassabon en toen werd haar account tijdens de daaropvolgende communicatie zelfs geblokkeerd met een reden die nergens op sloeg. Daarna kreeg ze ook echt nergens meer een reactie op.Estherp schreef: ↑zo 14 nov 2021, 19:30 Hebben jullie ook problemen met Treetz?? Eindelijk de bami gescoord en heb deze vanmorgen ingestuurd. Vanavond gegeten dus ik denk even de enquete invullen. Staat de bami nog bij "Gereserveerd", bij "Antwoord op enquete" en bij "in behandeling". Dus 3 vakjes zijn "actief" voor 1 product. Als ik dan nogmaals de streepjescode en bon instuur zegt de app dat ie al een bon in behandeling heeft, maar ik kan geen enquete invullen
Moet zeggen dat het in vergelijking met bijv Scoupy wel een hoop werk en problemen oplevert. Ik ben al een maand bezig om 2 bedragen van een eerdere actie vergoed te krijgen. Communicatie is DRAMA! Dus hierover reclameren zal ook weer lange tijd duren, of het moet een algemene storing zijn.
Ze hebben leuke producten, maar wordt je niet gemakkelijk gemaakt
Contact Treetz Club - NL
27 okt. 2021 17:05
Hi Esther, Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Heb de bewijsstukken doorgezet. Ik hoop er vandaag nog reactie op te hebben en anders ga ik er morgenochtend direct achteraan!
Fijne Dag !
Team treetz.
9 nov. 2021 15:09 (7 dagen geleden)
aan Contact
Goedendag,
Helaas niets meer van jullie gehoord.... en het is alweer bijna 2 weken geleden.... Hopelijk kunnen we het nu spoedig oplossen, want het proces duurt nu wel heel lang De bonnen zijn al van begin oktober...
M.v.g Esther
Contact Treetz Club - NL
10:51 (1 uur geleden)
aan mij
Hi Esther,
Excuses hiervoor. Ik heb de mailing wel verstuurd, maar door een bug zie ik nu ook dat het als concept stond en nooit verzonden is. De reactie die ik kreeg was:
Helaas is de campagne voor dit product afgelopen. Wij kunnen dus geen extra tijd geven.
Wij raden aan om aan te geven altijd de aankoopbewijzen te controleren op het moment van deelname, aangezien dit een snelle validatie van terugbetaling mogelijk maakt.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Fijne Dag !
Team treetz.
Dat idee heb ik ook inderdaad. Gisteren heel veel gekeken ook na de meldingen hier maar zelf niets open zien staan??
Toen stonden ze tegenover de Santa Maria toch? Nu tegen No Fairytales. Kan ook nog zijn dat die 'product of the year' titels in feite gewoon te koop zijn natuurlijk.Famke schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:16De knorr wortel wraps waren eerder al in rijtje alle en nu toch vrij gegeven. Geen idee wat hun plan is, maar vind het verwarrend.emma1980 schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:13En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
Bij mij zijn de labkleurstalen (100%) en Flexa creations (50%) vergeven.