Is bij mij ook. Kon zelfs niet meer inloggen. De app opnieuw geïnstalleerd. Kan weer inloggen maar zie het betahoekje nu nergens meer staan.margreetK schreef: ↑ma 22 aug 2022, 11:37kon eerst meedoen, weer het zeeppompje, zonder dat ik daar iets voor moest doen, zoals hier al eerder vermeld door iemand nu zie ik de hele actie niet meer,
heb net wel een eigen merk= prijsfavoriet product gekocht,
staat onderin bij service wel dat het om testen gaat, waarschijnlijk is dat het probleem app maar goed in de gaten houden denk ik
kans gratis artikel ah
Re: kans gratis artikel ah
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
inloggen was geen probleem, betahoekje is hier(nog)welMadelon schreef: ↑ma 22 aug 2022, 15:02Is bij mij ook. Kon zelfs niet meer inloggen. De app opnieuw geïnstalleerd. Kan weer inloggen maar zie het betahoekje nu nergens meer staan.margreetK schreef: ↑ma 22 aug 2022, 11:37kon eerst meedoen, weer het zeeppompje, zonder dat ik daar iets voor moest doen, zoals hier al eerder vermeld door iemand nu zie ik de hele actie niet meer,
heb net wel een eigen merk= prijsfavoriet product gekocht,
staat onderin bij service wel dat het om testen gaat, waarschijnlijk is dat het probleem app maar goed in de gaten houden denk ik
Maar je kan volgens mij niet meer meedoen?
Ik zie nu nergens meer in het hoekje een memory spel.
Ik zie nu nergens meer in het hoekje een memory spel.
Graag gedaan
Wanneer je naar de voorwaarden gaat, staat daar: wij zijn bezig met de website. Even geduld alstublieft
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
hier wisten ze ook nergens van maar kreeg wel mee misschien omdat het een dorps winkel is maar degene die mee hebben kunnen doen en hun product gekregen hebben, zijn mazzelaars want het was maar erg kort, duimen dat het weer terug komt zou tenslotte 4 weken duren
Actie ook hier niet bekend, ze waren onvermurwbaar en ik kreeg de handzeep niet mee.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Hier hetzelfde!? Ik had wel zelf gespeeld en dit gewonnen. Ik had muesli...