Treetz: acties 2022

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Treetz: acties 2022

Bericht door Famke »

Madelon schreef: vr 23 sep 2022, 15:29 @@ Famke hoe dien jij dan de kassabon in bij online bestellen ?
Je krijgt de factuur per mail zodra hij is verzonden naar het filiaal. Dien deze in (ook gedaan bij Lucovitaal eerder) en vinden zij prima.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Dan kijk je toch even op de site.
Dan zie je dat als je het besteld en ophaalt bij de winkel het gratis is.
Famke

Bericht door Famke »

En je kan ook winkel bellen of zij het hebben. Sommige hebben het dus wel gewoon in de winkel staan, andere enkel de grote variant.
Madelon
Been thanked: 1 time

Bericht door Madelon »

Famke schreef: vr 23 sep 2022, 17:43
Madelon schreef: vr 23 sep 2022, 15:29 @@ Famke hoe dien jij dan de kassabon in bij online bestellen ?
Je krijgt de factuur per mail zodra hij is verzonden naar het filiaal. Dien deze in (ook gedaan bij Lucovitaal eerder) en vinden zij prima.
Dankjewel wel je antwoord. Goed om te weten dat het zo kan
monique33
Has thanked: 19 times

Bericht door monique33 »

clc schreef: vr 23 sep 2022, 20:53*****
Clc waarom plaats je codes?
Heb je de berichten hiervoor niet gelezen?
Wat hebben wij aan een code?
We kopen de fles en dan staat de code er op
Famke

Bericht door Famke »

clc schreef: vr 23 sep 2022, 20:53xxxxxx
Waarom doe je dit? De moderators hebben de code niet voor niets heb weggehaald. Ik sluit mij aan bij Monique hierboven.
isaswinkie
Has thanked: 1 time

Bericht door isaswinkie »

Famke schreef: vr 23 sep 2022, 20:59
clc schreef: vr 23 sep 2022, 20:53xxxxxx
Waarom doe je dit? De moderators hebben de code niet voor niets heb weggehaald. Ik sluit mij aan bij Monique hierboven.
aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
dus laten we please lief zijn voor elkaar, iets minder fel reageren en elkaar helpen waar nodig :D
fijn weekend allemaal ;)
Famke

Bericht door Famke »

isaswinkie schreef: za 24 sep 2022, 10:26 aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
dus laten we please lief zijn voor elkaar, iets minder fel reageren en elkaar helpen waar nodig :D
fijn weekend allemaal ;)
Af en toe via bv pb aan de vaste en bijdragende leden hier vind ik totaal geen probleem, maar dit lid vraagt bij elk product constant hier om de code vanaf het begin en misbruikt de info ook zn oa. Naast ook dat de eerst behulpzame berichten naar haar en de vele info/tips over het product hier worden ook vaak gewoon compleet genegeerd. Gisteravond tevens een zeer vreemde post waar ik in geciteerd werd gepost, toen aangepast en daarna weer verdween. :? Maar ik sluit deze post af met make love, not war. :)
isaswinkie
Has thanked: 1 time

Bericht door isaswinkie »

Famke schreef: za 24 sep 2022, 11:11
isaswinkie schreef: za 24 sep 2022, 10:26 aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
fijn weekend allemaal ;)
Af en toe via bv pb aan de vaste en bijdragende leden hier vind ik totaal geen probleem, maar dit lid vraagt bij elk product constant hier om de code vanaf het begin en misbruikt de info ook zn oa. Naast ook dat de eerst behulpzame berichten naar haar en de vele info/tips over het product hier worden ook vaak gewoon compleet genegeerd. Gisteravond tevens een zeer vreemde post waar ik in geciteerd werd gepost, toen aangepast en daarna weer verdween. :? Maar ik sluit deze post af met make love, not war. :)
ja joh, snap hélemaal wat jij ( en anderen) bedoelt, en precies wat je zegt: make love not war :D
Famke

Bericht door Famke »

Marry schreef: vr 23 sep 2022, 14:07 Bols ready tot enjoy cocktails staat open.\
te koop bij
https://www.gall.nl/bols-espresso-marti ... 10691.html
prijs 5,99
Bedankt Marry voor de link. Vandaag de tube opgehaald en nu testen. :)
Plaats reactie