Je krijgt de factuur per mail zodra hij is verzonden naar het filiaal. Dien deze in (ook gedaan bij Lucovitaal eerder) en vinden zij prima.
Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz: acties 2022
Clc waarom plaats je codes?
Heb je de berichten hiervoor niet gelezen?
Wat hebben wij aan een code?
We kopen de fles en dan staat de code er op
-
- Has thanked: 1 time
aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
dus laten we please lief zijn voor elkaar, iets minder fel reageren en elkaar helpen waar nodig
fijn weekend allemaal
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Af en toe via bv pb aan de vaste en bijdragende leden hier vind ik totaal geen probleem, maar dit lid vraagt bij elk product constant hier om de code vanaf het begin en misbruikt de info ook zn oa. Naast ook dat de eerst behulpzame berichten naar haar en de vele info/tips over het product hier worden ook vaak gewoon compleet genegeerd. Gisteravond tevens een zeer vreemde post waar ik in geciteerd werd gepost, toen aangepast en daarna weer verdween. Maar ik sluit deze post af met make love, not war.isaswinkie schreef: ↑za 24 sep 2022, 10:26 aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
dus laten we please lief zijn voor elkaar, iets minder fel reageren en elkaar helpen waar nodig
fijn weekend allemaal
-
- Has thanked: 1 time
ja joh, snap hélemaal wat jij ( en anderen) bedoelt, en precies wat je zegt: make love not warFamke schreef: ↑za 24 sep 2022, 11:11Af en toe via bv pb aan de vaste en bijdragende leden hier vind ik totaal geen probleem, maar dit lid vraagt bij elk product constant hier om de code vanaf het begin en misbruikt de info ook zn oa. Naast ook dat de eerst behulpzame berichten naar haar en de vele info/tips over het product hier worden ook vaak gewoon compleet genegeerd. Gisteravond tevens een zeer vreemde post waar ik in geciteerd werd gepost, toen aangepast en daarna weer verdween. Maar ik sluit deze post af met make love, not war.isaswinkie schreef: ↑za 24 sep 2022, 10:26 aan de manier van schrijven en reageren heb ik het idee dat ze misschien niet helemaal snapt wat er bedoeld wordt. de code die ze schreef klopte ook niet. ik vind het hele code gedoe ook wel jammer. ik heb een keer gehad dat er geen ean code op de site stond en dat mijn product pas na 3 dagen binnen kwam, en een keer het product weg gegeven.... was toe kei blij dat iemand mij de code gaf.
fijn weekend allemaal
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Bedankt Marry voor de link. Vandaag de tube opgehaald en nu testen.Marry schreef: ↑vr 23 sep 2022, 14:07 Bols ready tot enjoy cocktails staat open.\
te koop bij
https://www.gall.nl/bols-espresso-marti ... 10691.html
prijs 5,99