Ik krijg een melding dat ik al een voucher besteld heb, kan dus maar een per account bestellenanja61 schreef: ↑zo 06 nov 2022, 20:22 Ik weet niet of de codes overdraagbaar zijn maar ik heb een voucher voor Kaartje2Go besteld voor mezelf. Als ik nog iemand blij kan maken met een andere kortingsvoucher (zonder bijbetaling) wil ik 'm wel voor je bestellen. Ik heb nog 155,00 punten. Stuur me maar een berichtje.
Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
-
- Been thanked: 6 times
Re: Kaartje2go € 5,- kortingsvoucher op kaarten plus verzendkosten in de spaarshop van Eurosparen
Inderdaad jammer dat je er maar 1 kunt bestellen, heb ook nog 300 punten, waar ik niks mee doe.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Je kan inderdaad maar 1 per 12 maanden bestellen.Marry schreef: ↑ma 07 nov 2022, 08:13Ik krijg een melding dat ik al een voucher besteld heb, kan dus maar een per account bestellenanja61 schreef: ↑zo 06 nov 2022, 20:22 Ik weet niet of de codes overdraagbaar zijn maar ik heb een voucher voor Kaartje2Go besteld voor mezelf. Als ik nog iemand blij kan maken met een andere kortingsvoucher (zonder bijbetaling) wil ik 'm wel voor je bestellen. Ik heb nog 155,00 punten. Stuur me maar een berichtje.
Je kunt toch meerdere verschillende vouchers bestellen. Al naar gelang je aantal punten.
- Zeeuwsmeisje
Natuurlijk kan dat.
Ik vermoed dat men dacht dat je aanbood Kaartje2go vouchers te bestellen (voor anderen).
-
Je kunt maar 1x een kaartje2go voucher bestellen. Maar je kunt natuurlijk wel andere vouchers bestellenZeeuwsmeisje schreef: ↑wo 09 nov 2022, 10:28Natuurlijk kan dat.
Ik vermoed dat men dacht dat je aanbood Kaartje2go vouchers te bestellen (voor anderen).
-
- Been thanked: 6 times
Andere vouchers zijn allemaal met royaal bijbetalen volgens mij, en dingen waar ik weinig/niks aan heb.