Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Vita
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Re: Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix

Bericht door Vita »

Miranda schreef: di 04 jul 2023, 08:03 Ik heb al 2 keer eerder wat ingestuurd uiteindelijk via de site zelf en nooit meer wat op gehoord ook niet betaald.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En als er wel een uitbetaling kwam binnen hoeveel dagen was dat na uploaden?

Ze zijn ook niet bereikbaar via mail, chat oid toch?
Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag niet
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Vita schreef: di 04 jul 2023, 08:43
Famke schreef: di 04 jul 2023, 02:37
Vita schreef: ma 03 jul 2023, 21:47 Mijn bon is zo slecht leesbaar uit de kassa gekomen dat het ook niet lukt 😱
Ik weet niet of het lukt met een kopie kassabon? Anders terugbrengen en opnieuw kopen?
Ja dat ga ik proberen idd. Terugbrengen en nieuw kopen bij een andere kassa
Ook maar even geprobeerd en nu krijg ik 100x de melding oeps we hebben niet het juiste product op de bon gevonden. Vreemd het is gewoon de kitkat mini mix zoals moet en bij mn vriend die het ook gisteren kocht exact hetzelfde exact dezelfde winkel ging het wel goed.
josje

Bericht door josje »

Hier ook weer een drama met terug vragen. Of hij geeft aan dat de kassabon al is gebruikt,of dat het juiste product er niet op staat :shock: Ook weer alle truckjes geprobeerd in de hoop dat m'n kassabon wordt geaccepteerd, maar helaas :evil: Na een keer of 20 stop ik er maar weer mee en ga m'n geld online terug vragen. Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt. Ik geloof dat ik voortaan maar gelijk m'n geld online terug vraag, ipv via tikkie :mrgreen:
Miranda

Bericht door Miranda »

josje schreef: di 04 jul 2023, 13:13 Hier ook weer een drama met terug vragen. Of hij geeft aan dat de kassabon al is gebruikt,of dat het juiste product er niet op staat :shock: Ook weer alle truckjes geprobeerd in de hoop dat m'n kassabon wordt geaccepteerd, maar helaas :evil: Na een keer of 20 stop ik er maar weer mee en ga m'n geld online terug vragen. Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt. Ik geloof dat ik voortaan maar gelijk m'n geld online terug vraag, ipv via tikkie :mrgreen:
Ik heb het al wel 100 x geprobeerd of zo puuuuuuure frustratie en ik WIL dan gewoon dat het LUKT. :oops:
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Vita schreef: di 04 jul 2023, 08:45
Miranda schreef: di 04 jul 2023, 08:03 Ik heb al 2 keer eerder wat ingestuurd uiteindelijk via de site zelf en nooit meer wat op gehoord ook niet betaald.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En als er wel een uitbetaling kwam binnen hoeveel dagen was dat na uploaden?

Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag niet
De termijn is 14 werkdagen aka bijna 3 weken en dan loopt Tikkie meestal ook nog achter ivm drukte. :roll:

In ieder geval succes.
Zeeuwsmeisje

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Vandaag bij de AH gehaald, 2 zakken voor €4,50.

Er stonden maar liefst 17 artikelen op de bon, dus ik hield er al rekening mee dat het indienen niet in 1 keer zou lukken. Het ging echter in 1 keer goed! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
Marry

Bericht door Marry »

Famke schreef: di 04 jul 2023, 14:27

De termijn is 14 werkdagen aka bijna 3 weken en dan loopt Tikkie meestal ook nog achter ivm drukte. :roll:

In ieder geval succes.
Ik neem dat via Whats app contact op. Soms staat de aanvraag, gek genoeg, niet in hun systeem
Miranda

Bericht door Miranda »

Zeeuwsmeisje schreef: di 04 jul 2023, 14:32 Vandaag bij de AH gehaald, 2 zakken voor €4,50.

Er stonden maar liefst 17 artikelen op de bon, dus ik hield er al rekening mee dat het indienen niet in 1 keer zou lukken. Het ging echter in 1 keer goed! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
Met een AH bon heb ik nooit problemen met een Jumbo bon altijd.
Miranda

Bericht door Miranda »

Marry schreef: di 04 jul 2023, 14:36
Famke schreef: di 04 jul 2023, 14:27

In ieder geval succes.
Ik neem dat via Whats app contact op. Soms staat de aanvraag, gek genoeg, niet in hun systeem
Als de 14 dagen verstreken zijn nadat je het op de website hebt geüpload?
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Miranda schreef: di 04 jul 2023, 14:42 Als de 14 dagen verstreken zijn nadat je het op de website hebt geüpload?
Navraag via wa.
Plaats reactie