Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
persoonlijk denk ik dat tikkie zich alleen moet bezig houden met het onderlinge betalingsverkeer en geen GTA platform~willen zijn, het gaat zo ontzettend vaak mis, uiteindelijk krijg je het geld wel, maar veel werk aan onze kant en aan de kant van tikkie en dan nog dat stomme gezeur over privacy, als er vertraging is moet je dat maar ruiken want contact opnemen vanaf hun kan mag niet PRIVACY !!!!!!!
Ik heb de juiste, zelfde als mijn zoon, en die is wel goedgekeurd.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik had de actie gekocht van de AH.
1 verpakking van de actie
En 1 verpakking originele mini's
De 1 staat als kitkat mini
De andere staat als kit kat mini
op de bon.
Raar dat bij jou de mini er niet bij staat
1 verpakking van de actie
En 1 verpakking originele mini's
De 1 staat als kitkat mini
De andere staat als kit kat mini
op de bon.
Raar dat bij jou de mini er niet bij staat
Dat is zeker raar. Maar het is echt zo. Ik kan je zo een foto van. De 2 kassabonnen sturen en van de 2 zakken KitKat.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik geloof je
Het is alleen vreemd.
Actie is nu al afgelopen. Geen idee of je nog de mogelijkheid hebt om een nieuwe bon in te dienen.
Het vervelende is als je hem terug brengt en nieuw haalt heb je ook een nieuwe datum
Het is alleen vreemd.
Actie is nu al afgelopen. Geen idee of je nog de mogelijkheid hebt om een nieuwe bon in te dienen.
Het vervelende is als je hem terug brengt en nieuw haalt heb je ook een nieuwe datum
Een tijdje geleden werd mijn aankoopbon niet geaccepteerd, dus via de site ingediend. Daarna niets meer gehoord, dus woensdag een App gestuurd. Ik heb de aankoopbon met de aangekochte verpakking opnieuw gefotografeerd en per app verzonden. Vandaag bericht ontvangen dat uitbetaling alsnog zal plaatsvinden.