Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Treetz acties (2023)
Voor wat het waard is, in de nieuwsbrief van gisteren spoort Lidl aan om te stemmen bij de concurrent https://besteproductvanhetjaar.nl/stem
-
- Been thanked: 1 time
Bij mij is er nog steeds niets uitbetaald in ieder geval? Het was zo hoopgevend dat alles opeens naar onze portemonnee ging maar ik ben er nog steeds bang voor...
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Nou ik mag t hopen.
T is wel verdacht stil daar.
Oudste hier is van 22 september.
Ze lopen echt grandioos achter.
Heb ook mijn twijfels
Ik vraag me af of Albert Hein, Kruidvat, Plus, Aldi en andere aanbieders van testproducten weten van de misstanden bij Treetz. Bij Scoopy of Tikkie gaat er ook weleens iets niet helemaal naar wens, maar daar is tenminste iemand met wie je contact op kunt nemen en die lossen het altijd op. Bij Treetz zijn geen contactmogelijkheden. Hun Facebookpagina wordt ook niet bijgehouden.
Sommige producten heb ik gekocht die ik anders misschien niet zou kopen. Ook heb ik weleens naar 3 filialen moeten fietsen (door de regen) om een product te vinden. Je bent dan bijna een halve dag kwijt. Dus vind ik dat Treetz zo snel mogelijk moet uitbetalen. Ik had de uitbetaling eigenlijk vorige week al (uiterlijk) verwacht. We zijn weer een week verder, en nog steeds niets.
Ik vind dat er nu echt iets moet gebeuren. Als Treetz niet zo snel mogelijk met een oplossing komt, dan maar een oplossing via de aanbieders. Vinden jullie dat ook?
Sommige producten heb ik gekocht die ik anders misschien niet zou kopen. Ook heb ik weleens naar 3 filialen moeten fietsen (door de regen) om een product te vinden. Je bent dan bijna een halve dag kwijt. Dus vind ik dat Treetz zo snel mogelijk moet uitbetalen. Ik had de uitbetaling eigenlijk vorige week al (uiterlijk) verwacht. We zijn weer een week verder, en nog steeds niets.
Ik vind dat er nu echt iets moet gebeuren. Als Treetz niet zo snel mogelijk met een oplossing komt, dan maar een oplossing via de aanbieders. Vinden jullie dat ook?
-
- Been thanked: 2 times
Jij zegt het.
Ik ben niet de enige hoor.
En ja, je kunt Treetz terecht veel verwijten.
En wat te zeggen van degenen die thuisgekomen pas merken dat ze de verkeerde variant hebben gekocht en terug moeten om het product te ruilen.
Gelukkig hebben we elkaar hier op dit forum en helpen we elkaar zo goed.
En ja, je kunt Treetz terecht veel verwijten.
En wat te zeggen van degenen die thuisgekomen pas merken dat ze de verkeerde variant hebben gekocht en terug moeten om het product te ruilen.
Gelukkig hebben we elkaar hier op dit forum en helpen we elkaar zo goed.