Ik denk niet dat de aanbieders een oplossing zullen en kunnen bieden. AH zal jouw niet rechtstreeks gaan betalen voor die rookworst of wat dan ook. Als jouw klacht bij de juiste personen terecht zou komen dan zouden zij eventueel wel druk uit kunnen oefenen op POY/Treetz maar als ze het geld niet hebben dan haalt dat ook weinig uit.SweetRia schreef: ↑vr 27 okt 2023, 10:40 Ik vraag me af of Albert Hein, Kruidvat, Plus, Aldi en andere aanbieders van testproducten weten van de misstanden bij Treetz. Bij Scoopy of Tikkie gaat er ook weleens iets niet helemaal naar wens, maar daar is tenminste iemand met wie je contact op kunt nemen en die lossen het altijd op. Bij Treetz zijn geen contactmogelijkheden. Hun Facebookpagina wordt ook niet bijgehouden.
Sommige producten heb ik gekocht die ik anders misschien niet zou kopen. Ook heb ik weleens naar 3 filialen moeten fietsen (door de regen) om een product te vinden. Je bent dan bijna een halve dag kwijt. Dus vind ik dat Treetz zo snel mogelijk moet uitbetalen. Ik had de uitbetaling eigenlijk vorige week al (uiterlijk) verwacht. We zijn weer een week verder, en nog steeds niets.
Ik vind dat er nu echt iets moet gebeuren. Als Treetz niet zo snel mogelijk met een oplossing komt, dan maar een oplossing via de aanbieders. Vinden jullie dat ook?
Het zou er misschien wel voor kunnen zorgen dat zij vervolgens geen zaken meer willen doen met Treetz maar ja dan gaan ze nog sneller op de fles...
Ik had het al in een eerder bericht gezegd, ze zijn wel actief op Linkedin dus als je een account hebt zou je via een berichtje daar kunnen proberen,
https://be.linkedin.com/company/voted-p ... nt-company
https://fr.linkedin.com/in/poygelder?tr ... file_title
of rechtsteeks via de mail https://www.poyworldwide.com/organisation/
maar ik denk dat het allemaal weinig uit zal halen, ze zullen het geld wel gebruiken om zichzelf en die uitreiking van die award te betalen, zo'n avond in een kasteel zal vast aardig wat centjes kosten...